Zoals de titel al zegt over welke fopspeen zijn jullie tevreden Had bij me zoon altijd de bibi speen Heb nu de difirax uit de doos, alleen lees ik dat ze voor 18+maanden veel scheuren omdat deze gevuld is ipv hol Ben dus op zoek na een goeie speen die lang mee kan 😁
Difrax werkt hier nu het best, Ik had zelf geen voorkeur, gewoon gekeken welke het beste werkte voor hem. Met 18 maanden is die speen bij ons al wel de deur uit!
Hier was de Avent de enige die zl wilde pakken en die heeft hij nog steeds in bed. Ook nog nooit stukgegaan ofzo.
Ik gebruik gewoon de speen van het Prenatal-merk en dat pakt zoonlief erg goed, Difrax wilde hij helemaal niet. Sowieso vervang ik elke 6 weken de speen omdat ik dat veiliger vindt.
Wij hebben de avent spenen. Echter wil mijn zoontje nog steeds niet de speen die voor zijn leeftijd bedoeld is. Hij wil alleen maar die van 0-6 maanden...is dat erg? Ik geef hem wel steeds die van 6-18 maanden maar die gooit ie weg
Hier was t de avent. Mijn zoontje pakte ook alleen de speen van 0-6 maanden. Zou niet weten waarom dit kwaad zou kunnen. Heb zelf eens de grotere speen in mn mond gedaan, moest er van kaken, het is echt een mond vol....
Wij hebben de nuk speen heel erg tevreden mee. Lijkt sprekend op het uit de handel gehaalde bibi fopspeen.
Mijn meisje heeft altijd MAM spenen gehad. Nu heeft ze er pas heel veel kapot gebeten (zonde had net nieuwe MAM spenen besteld helaas). Ik had toen maar een Difrax 18+ maanden speen gekocht alleen die is zo loei hard dat ze die niet wilt en gooit m weg. Ik had gelukkig nog een Difrax onder de 18 maanden liggen die wel hard is maar niet zo hard als die van 18+ maanden, die neemt ze dan weer wel.
Wij gebruikte bibi bij beide meiden. Sinds dat gedoe met bibi dit jaar zijn we overgestapt naar avent
Dat vond ik van de bibi idd ook zeer fijn Maar Door al dat gedoe... En vind ze nu helemaal niet meer leuk de plaatjes haha