Hallo Allemaal, Mijn zoontje loopt sinds 3 maanden dus vindt ik het tijd worden voor schoenen. Hij heeft nu wel snowboots maar die zijn te groot en hij loopt met zijn voeten naar binnen als hij ze aan heeft. Ik wil morgen naar Doetinchem om schoenen te kopen maar wat is een goede schoenenwinkel daar?? En waar moet ik op letten behalve dat hij er goed op mee kan lopen?
Engelen schoenmode is altijd wel een goede zaak. En ik geloof dat ze daar ook schuurman schoenen hebben? Ben ik ook wel tevreden over.
wij gaan zelf altijd naar jeanette in gaanderen, goede schoentjes maar wel prijzig de eerste schoentjes voor de kleine heb ik toen bij van haren in doetinchem gekocht en waren van elefanten, daar hebben we echt veel plezier van gehad
Ik ga zelf eerder naar van Engelen dan Schuurman, maar dat is puur vanwege het (gebrek aan) advies dat je daar krijgt. Vind zelf van Engelen iets deskundiger. Kan er ook aan liggen dat mijn kindjes hele smalle voetjes hebben en het dus niet altijd past. Hebben ze geen kinderschoenen winkel in Doetinchem? Want dan zou ik daar naar toe gaan.