Mijn dochter is nu 2 maanden...ze heeft eerst ingebakerd gezeten maar dat zijn we nu aan het afbouwen..Nu heeft ze dus 1 armpje uit haar slaapzak..maar haar handje is zo koud! Verder is ze wel goed op temp..Maar als ik zelf koude handen heb en dat word weer warm doet dat best zeer..Is dat bij die kleintjes ook zo? Vind et zo zielig. Het is ong 16/17 gr op haar kamer..
misschien kun je een slaapzak met mouwen proberen. heeft ze hier ook aan. soms heeft ze ook koude handjes maar ze slaapt er niet minder om.
Ons zoontje heeft ook vaak koude handjes, maar ik heb niet de indruk dat hij er last van heeft. Gisteren sliep hij bij mjn ouders op een kamertje dat wel erg koud was. Gelukkig hadden we net een nieuwe slaapzak waarvan de mouwen nog wat te lang zijn. Normaal rol ik ze op, maar nu heb ik ze gewoon lang gelaten zodat zijn handje in de mouw zat; geen koude handen. Als de mouwen net lang genoeg zijn, zou je eventueel ook krabwandjes kunnen proberen. Ze zijn niet heel dik, maar het scheelt vast iets.
Ideale temp in kamer is tussen de 16 en 18 graden las ik, als ze dan last krijgen van koude handjes of gezicht is niet erg. Als ze goed warm voelen in hun nekje of onder de voetjes is er niks aan de hand. Je kan eventueel met deze koude dagen van die handschoentjes aan doen maar dat is dan voor je eigen gevoel kleintje heeft er geen last van.