Andere topics zijn inmiddels dicht. Iemand die het nog meer kijkt? Het wordt per seizoen steeds beter. Dubieuze rol heeft de gevangenisdirectrice, maar het wordt allemaal wel steeds duidelijker.
Geweldige serie is het! Miste net een stukje alleen; liep er een jonge Altan weg toen de baby werd weggenomen?
Héérlijk programma, absoluut mijn favoriet! Maar ik verdwijn snel uit dit topic, want ik heb die van vanavond opgenomen en dus nog niet gezien
Hier ook een trouwe kijker. Ik vond zelf alleen tot nu toe het eerste seizoen wel beter. Ik mis nu een beetje een verhaallijn...
De nieuwe directrice, mevrouw Brinkhorst, kent Altan Cetin, de bewaker, uit een andere gevangenis. Daar heeft hij dus dat kindje weggehaald bij de moeder en zij heeft vervolgens zelfmoord gepleegd. Hier was Brinkhorst, toen nog zelf bewaker, getuige van. Zij houdt hem hier verantwoordelijk voor en pakt hem nu terug. Zij heeft iemand ingehuurd om hem te bedreigen en dus van de motor af te rijden. Altan denkt dat het de ex-man van Suus is. Maar dat is dus niet zo. Nu wilt ze hem gaan beschuldigen van verkrachting of sex met de gevangen vrouwen. Verder komt Lies dus vrij en vertelt dat niet Lex maar Freddy achter de moord op Annet zit. De vorige directrice en vrouw van Altan. Verder is er nu een gevecht tussen Suus en Freddy gaande, waar Maxime de doorgeefluik is van Suus. Freddy vertrouwt Maxime.
Dat jonge meisje die nu in gevangenis zit, ik dacht dat zij Noortje speelde in seizoen 1? Ik snapte er niks van.
Ik weet hoe dit seizoen gaat eindigen!!! En het wordt super spannend.... Vooral met suus. Voor mensen die het willen weten..... ik hoor het wel
Ja ik geniet enorm van de maandag avond! Vooral nu de directrice meneer cetin van "vroeger" blijkt te kennen, gaat nog wat worden. Spannendddddd.
Euh, ooooh gemeen, ik wil, ik wil! Of niet.... nee doe toch maar niet. Haha Hoelang duurt dit seizoen nog?