Goede site weekmenu's

Discussie in 'De lounge' gestart door mel78, 17 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Weekmenu – Club van relaxte moeders

Ik haal uit online weekmenu's vaak de gerechten die ik lekker vind. Vaak heb ik dan al 2 of 3 dagen gevuld. De rest van de dagen vul ik dan aan met de gerechten die 'vaker op het menu staan'.
    Ik gebruik ook regelmatig de Allerhande Box als inspiratie, gewoon online kijken welke gerechten erin zitten en zelf de spullen ervoor halen.
    Ik merk dat ik anders snel blijf hangen in de dingen die vaker op tafel komen of de dingen waarvan ik weet dat mijn dochter het zeker gaat eten. Terwijl ik wel van variatie hou.

2. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ik verzin elke zondag mijn weekmenu zelf. Soms haal ik dan wat inspiratie uit de Allerhande. Zo leuk om te doen :)

Mijn keuzes waartussen ik kies in 7 dagen zijn:
    - Aardappels, zoete aardappels, krieltjes
    - (volkoren) pasta of gnocci
    - Zilvervliesrijst of quinoa

Mijn weekmenu deze week is:

Maandag: stamppot rauwe andijvie en rucola met een stuk kalkoenfilet

Dinsdag: pasta met champignons, verse spinazie, tuinerwtjes en Boursin sausje

Woensdag: Zoete aardappelpuree, snijbonen en een gehaktbal

Donderdag: quinoa salade met avocado en feta (cherrytomaten, komkommer, augurkje, rode ui erin) met een dressing van een beetje pesto en olijfolie en azijn. Voor de liefhebber kan er los nog tonijn of kip bij. Serveer ik met stokbrood

Vrijdag: Zilvervliesrijst met pittige kip en sarjoen boontjes.

Zaterdag: Boeren groentensoep met stokbrood

Zondag: gebakken krieltjes, witlofsalade en een zelf gemaakte kip cordonblue.

Wellicht heb je hier wat aan 😬

3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.041
    16.546
    113
    ooh jeetje, nou echt van pasta's tot rijst gerechten. Salades ( ik vind de salade met spinazie en parmaham echt heel erg lekker, daar doe ik dan zelf mozzarella, paprika en jonge kaas bij, met dille mosterd dressing. Vriendlief vind dit overigens heel erg lekker :)) Allerlei soepen,Tortilla kip pizza. Echt noem het allemaal maar op. Helemaal handig zo'n boekje! :D

4. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Wat een leuk topic.
    Ik kook eigenlijk ook maar heel simpel en herhaal veel.
    Ga er toch maar eens verandering in brengen!

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Die club van relaxte moeders is leuk 😀

Deel Deze Pagina