gezocht hele goede zelfbruiner voor lichaam

Discussie in 'De lounge' gestart door Lanalanalana, 20 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben bezig met de laatste winterkilo's en wil misschien in mei een weekje naar Griekenland.

Maar alleen die witte benen en armen! Ik heb weleens van LÓreal een zelfbruiner (soort mousse) gebruikt maar die werd heel vlekkerig vooral op mijn voeten (tussen mijn tenen!!!).

Ik hoor ook wel redelijk goede dingen over Marc Inbain....

Hebben jullie nog een gouden tip? Prijs maakt niet superveel uit, ik geef verder amper iets uit aan cosmetica of kapper ofzo en vind dit toch wel belangrijk een gezond kleurtje zonder zonnebank

liefs lana

2. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Ik heb goede verhalen gehoord over de zelfbruiner van St. Moritz, zelf geen ervaring mee. Weet wel dat je echt alles heel goed vantevoren moet scrubben.

3. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    ok die ken ik niet ik ga ff googleen!

4. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik ben echt fan van Marc Inbane! Je moet er wel die handschoen bij kopen maar hij werkt echt heel goed...

5. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik zou een spraytan nemen. Dan weet je zeker dat je kwaliteit hebt en kom je mooi gebruind voor de dag!

6. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Marc Inbane, zeker weten! Voor je lichaam heb je idd de handschoen nodig. Voor je gezicht de kwast. Superspul!

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Doen jullie met zo'n zelfbruiner je hele lichaam insmeren? Of alleen bijv benen gezicht? Lijkt me dan zo'n duo penotti effect worden of heb ik dat mis :)

8. Treez

Treez Niet meer actief

Ik ben dol op de producten van White to brown. Voor je lichaam wel een handschoen gebruiken om het goed uit te smeren. Scrubben doe ik eigenlijk nooit van tevoren.

9. Treez

Treez Niet meer actief

Ik alleen met benen en gezicht. Deze zijn bij mij ook veel witter in de zomer. Buik, rug borst, armen etc. worden wel bruin, maar de boven- en onderkant van mijn lijf heeft daar wat moeite mee ;).

Deel Deze Pagina