Hallo dames, Ik heb een varierende cyclus van 30 tot 34 dagen. Volgens mijn banner ingesteld op 34 dagen zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben. Echter heb ik, de nacht van donderdag naar vrijdag, mijn eisprong gevoeld denk ik. Ik twijfel nu of dit klopt want normaal gesproken voel ik mijn ei wel altijd maar heb hem nog nooit 's nachts gehad. Zijn er meiden die hem ook weleens 's nachts hebben gevoeld?
Hoi Saloua, ja ik heb m afgelopen vrijdagnacht gevoeld.Werd er wakker van. ( nou word ik ook wel heel snel errgens wakker van hoor). Volgens mijn ovulatietest had ik ook mijn ei vrijdag. S'morgens voelde het een beetje beurs aan in mn onderbuik. De vorige maand had ik m overdag.
Goh Herma dus jij hebt hem ook 's nachts gevoeld, gelukkig ik dacht al dat het niet kon.. ik weet eigenlijk ook niet waarom maar ik denk doordat ik hem dus altijd overdag heb gevoeld. Ik heb die vrijdagochtend snel geklust en de woensdag ervoor. Hopelijk is raak..
Dat heb je goed gedaan ja, nu weer dat vervelende wachten 2 weken op nod of hopelijk niet natuurluijk!