Nike internationalist en asics gel lyte kan ik wel meerdere dagen op werken. (En werken is bij mij urenlang staan/lopen) Al mijn andere sneakers (ook van nike) zitten qua demping wel erg lekker maar daarbij mis ik de steun en krijg ik alsnog last van pijn aan voeten/knieen/rug of bekken.
Nike air max! Werk zelf in de thuiszorg dus loop best veel maar heb nergens last van. Als ik bijv op mn enkellaarsjes ga werken heb ik eind van de route pijn in mijn rug
Nike huarache! Heerlijke sneaker, kan hier een hele dag en avond op rondlopen en heb dan absoluut geen last van mijn voeten.
Nike, deze lopen zo fijn! Zit ook vering in. Zal vast te licht zijn voor een werkschoen, maar verkrijgbaar in meerdere kleuren.
Oeeh, die is ook nog eens leuk, welke Nike-soort is dit? Is de stof san de bovenkant heel dun? Dat isndusbhetnprobleem waar ik nu namelijk tegenaan loop. Ze zijn zo stuk. Skechers lopen idd ook heerlijk, maar op de een of andere manier zo stuk bij mij. Ik zal nog eens verder kijken voor Nike en adidas superstar. Heeft er iemand ervaring met Nike Classic cortez?
Ja, ze zijn idd vrij dun en voelen ook heel licht aan. Misschien minder ideal als werkschoen, maar ze lopen wel heel lekker.