laatstw en ochtend fles slecht leeg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yossie, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Onze uk drinkt al zijn flessen tot de druppel leeg. Met uitzondering van de fles van 23u en die van 7u. Hij laat dan 30 a 40 cc staan van de 120/6. In de nacht drinkt hij zijn fles wel leeg. Het zou natuurlijk fijner zijn als hij minder vd nachtfles dronk (of helemaal niet meer) en die andere twee wel. Volgens mij is dat nl deel van het "probleem". Iemand tips of herkenning?

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Geef je borst of kunst voeding?
    Wordt hij 's nachts zelf wakker en hoelaat?
    Want wat gebeurd er als je hem 's nachts geen fles meer aanbiedt?

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Probeer snachts eens een flesje van 90cc, misschien heeft hij er genoeg aan en dan drinkt hij s'ochtends meer. Zo kan je die misschien afbouwen en kan het zijn dat hij die 2 andere flesjes wel drinkt.

Geeft geen zekerheid natuurlijk

4. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Ik geef kunstvoeding.

Hij komt wisselend in de nacht, als ik de fles om 23u geef vaak rond 3 uur, maar kan zo ook wat eerder of later zijn.... Laat hem ook wel eens slapen, dan is het vaak 1.30 a 2.00, zelfs een keer 3.30 en 4.15 (maar toen was de laatste fles tussen 20.00 en 21.00).

Durf niet goed de nachtvoeding te minderen, maar misschien kan ik het eens proberen (ik ben al blij dat hij in de nacht tegenwoordig een beetje fatsoenlijk slaapt en niet iedere 1,5 a 2 uur wakker wordt).

Ik geef hem vaak even een speen zodat hij rustig is als ik de fles klaar maak, maar aan de geluidjes en de manier van zuigen zie ik wel dat hij echt honger heeft dan!

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    ik zou dan de laatste fles gewoon rond 11 uur geven en dan zelf laten komen in de nacht...
    en dan kan je kiezen,
    of een volle fles geven en dan hopen dat ie s morgens wat later komt,
    of een half flesje en dan s morgens weer op je gewone tijd de 1e fles geven.

Deel Deze Pagina