ik niet echt, maar mijn dochter word raar aan gekeken omdat ze gek is op broccoli en roggebrood ik ben overig wel gek op augurken, amsterdamse bommen en uitjes, jammie jammie, maar echt rare dingen , nee
*uithollen van kroket en daarna er frietjes instoppen en opeten. *boterhamworst om een augurkje *Kipsalade van de AH met satehsaus (lust de dressing niet die erbij zit) Moet ik nog effe doorgaan??
Mensen kijken mij raar aan wanneer ik stampot andijvie met een flinke scheut azijn eet haha ik vind dat echt heerlijk !!
Ow bah dat word toch een vieze boel?! -Boterham pindakaas met komkommer. -Hard broodje kaas met suiker.
Boterham met pindakaas en hagelslag Boterham met kaas en aardbeienjam! Aardappelpurree met kerriesaus... Yammie!
Zie hier wel dingen die ik ook eet, Pindakaas met suiker Ei met mayo en kerrie Boterhamworst en augurk ( altijd met verjaardagen) Verder: yoghurt met appelmoes Broodje kipfilet met smeerkaas Jam met kaas En ik vind die olvarit potjes echt heeeeeerlijk
ik hol ook altijd met kroket uit... doe er dan wel geen frietjes in, maar ik eet dus ook het harde van de kroket en de puree laat ons zeggen apart op ook eet ik bij een creme koek met chocolade eerst de creme er van tussen en dan pas eet ik de koek met chocolade op en ook als ik bij spaghetti een boterham eet, eet ik eerst korstjes op en pas dan het overige deel van de boterham.... laatst heeft mijn baas mij 'betrapt' toen ik zo mijn boterham opat... en pas toen hij mij erop attent maakte, had ik eigenlijk door dat ik dat deed
Eierbal! Mensen roepen altijd dat het een ei is met een kroket eromheen gevouwen, maar een goede eierbal is anders dan dat... met een kerrieachtige kroketachtige vulling. Mensen vinden dit altijd raar, en misschien is het ook raar, maar ik heb me vaak moeten verdedigen dat ik dit lekker vind! haha