Tijd gaat zo langzaam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lentedag, 30 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentedag

Lentedag Niet meer actief

Hallo allemaal,

Even klagen hoor;

Ik vind de tijd nu zo langzaam gaan met de tweede zwangerschap. Ben nu vandaag 12 weken maar voor mijn gevoel vlogen de weken voorbij bij mijn eerste, maar nu pff. Komt ook wel door het seizoen nu met vaak grijze dagen en vroeg donker, zou zo een winterslaap kunnen doen.
    Kon ik de tijd maar een paar maanden vooruit zetten.
    Herkenbaar voor mensen hier?

2. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik vind de tijd veel te snel gaan, mijn zoontje is inmiddels al bijna 9 maanden!! (Gewoon een hele zwangerschap)
    Straks als je kleintje er is zeg je wat gaat het toch snel :)

Maar toen ik zwanger was van hem, ging de tijd ook heel erg langzaam, dus ik ken het gevoel.

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.671
    5.709
    113
    Ik vond het ook erg langzaam gaan de eerste weken. Nu gaat het mij soms iets te snel, maar dat komt nu ook door gezonde spanning denk ik!

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Oh ik vind het nu juist onwijs snel gaan allemaal! Ben alweer bijna op de helft.. misschien omdat ik me er meer bewust van ben dat het de laatste keer zal zijn..

5. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ja idd ik ken het gevoel eerst vlogen de weken voorbij maar nu pff. Gaat echt langzaam komt misschien doordat ik me op 13jan verheug ben dan 18weken en kunnen we onze divatje weer zien

6. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik heb nog maar 10 weken te gaan en ik bedenk me echt dat ik wat meer bewust moet gaan genieten van die kleine druktemaker in mijn buik. Ik kan niet wachten tot ze er eindelijk is!

7. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik vond die eerste 20 weken zo super snel gaan.. nu vind ik het juist weer langzaam gaan :p nu ben ik echt de weekjes aan het aftellen en ze gaan zo sloom... maar als ik dan weer terug kijk dat me geslachtsbepaling alweer 7 weken geleden is denk ik toch wel weer bij mezzelf wauww dat gaat hard..☺

8. ERS

ERS Lid

10 okt 2015
    56
    0
    0
    Haarlem
    Jaaa ik vind het ook zo langzaam gaan,pfff. Denk elke dag yes weer een dag verder. Bij m'n vorige zwangerschap leek het ook sneller te gaan. Heel herkenbaar dus😉 Fijne jaarwisseling en hopen dat het nieuwe jaar iets sneller gaat😊

9. Rietje86

Rietje86 Actief lid

17 sep 2015
    342
    167
    43
    NULL
    NULL
    Ik vind de eerste weken ook langzaam gaan..
    kan niet wachten tot woensdag, dan heb ik mijn eerste vk afspraak en echo.
    dat komt denk ook omdat ik me op zich prima voel, wel moe en gevoelige borsten. op het moment wat grieperig maar dat hoeft niet perse hier door te komen.

de bevestiging van een kloppend hartje ben ik wel aan toe... Dan nog even uitzitten tot 5 feb ;) dan zitten we aan de 12 weken

10. Lentedag

Lentedag Niet meer actief

Ik vond het vanaf de positieve test(s:)) heel langzaam gaan, ik zat dan maar te " wachten" en wist eigenlijk niet zo goed waarop;), ja op de eerste echo natuurlijk maar dat duurde nog zoooo lang. Terwijl als ik wil dat de tijd langzamer gaat, het voorbij vliegt. Tis ook nooit goed hè.

Fijne jaarwisseling allemaal !

11. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik vond het de eerste paar maanden ook super langzaam gaan. Zat echt de weken af te tellen, hield zo'n zwangerschapsdagboek elke week trouw bij. Maar na de 16 weken ofzo is het echt voorbij gevlogen. Heb laatst heel wat schrijven in moeten halen haha.

Komt wel goed, voor je het weet zit je al op het eind!

Deel Deze Pagina