Ik heb een Sebo, handig is dat er een schuifknop op de steel zit waardoor je van zuigkracht kunt wisselen met je duim. (of even uitzetten) Er zit een airbelt omheen waardoor je niet zo hard tegen je meubels botst en hij is anti allergeen..
Heb ik ook, Dyson DC19 Pro animal. (volgens mij is deze niet meer leverbaar, want dit is al een verouderd model). Heerlijk als de haren weer weg zijn.
dirt devil nu bij de webshop van de telegraaf in de aanbieding van 199 naar 80 euro Dirt Devil Infinity VS8 ECO
Bedankt voor de reactie's! Ik vind het moeilijk hoor... Dyson vinden we te duur. Cat's and dogs zag ik ook, maar is met zak en voorkeur gaat voor zonder. Zijn die zakken duur? En verder zijn er zo ontzettend veel stofzuigers...
Ik heb hier ook een miele wat een verademing zeg! heb een hele tijd van die zakloze rotzooi gehad. nou die filter ging er binnen de kortste keren aan. dus als je er eentje zonder filter koopt moet het wel echt een goede zijn. end aar betaal je voor ! miele is 149 euro en de zakken koop ik bij de action (namaakzakken) 2 euro voor 10 stuks ofzo en doe ong 4 weken met 1 zak? het is niet de goedkoopste stofzuiger, maar je doet er echt lang mee !
En dat is de miele cat's and dogs Sakinah? Ga dan toch ff goed overleggen met mn man. We hadden nu een stofzakloze, en het legen is niet mijn hobby zeg maar, het stof vliegt je om het hoofd... De anderen zal ik ook bij langs lopen.
Het verschil tussen cat & dog of een dyson animal pro is ongeveer euro 80..... Kijk maar eens op KIESKEURIG: Vergelijk producten & prijzen, lees reviews en kies Je hebt niet meer de kosten aan stofzuigerzakken. Wij legen onze dyson altijd door er een plasticzakje overheen te schuiven (die je bij kleine boodschappen toch veel te vaak krijgt) en dan schudden we hem uit. (toen we nog een grijze kliko hadden leegden we hem direct daar in, want dat was toch buiten)
Ik heb een Henry stofzuiger. Heb hem al meer dan 10 jaar en doet het nog altijd prima!bol.com | Numatic, Stofzuigers, Stofzuigen & schoonmaken, Huishoudelijke apparaten...
Owww dan heb ik me helemaal vergist denk ik?! Ik had een cats and dog stofzuiger gevonden en die was niet zo duur. Had zomaar aangenomen dat die dan van miele was denk ik.
die hebben wij ook inmiddels een jaar geloof ik ook vanwege 3 katten en ben er helemaal verliefd op!!! ik de thuiszorg kwam ik die stofzuigers tegen die dan al 15jaar oud waren ofzo en die deden het nog net zo goed!!!! en alle onderdelen zijn los te verkrijgen (stangen,slangen, mondstukken enz) ik wil nooit meer een andere en hij ziet er ook leuk uit!!!
Hier ook een Dyson, heerlijk apparaat en mega zuigkracht! (dat ik dit ooit van een stofzuiger kan zeggen haha) Ideaal voor huisdieren, hebben 2 honden.
Cat & Dog van Miele vanaf euro 259,00 Miele Cat & Dog 5000 prijzen - Goedkope stofzuiger KIESKEURIG Dyson DC29 Origin vanaf euro 229,00 Dyson DC29 Origin prijzen - Goedkope stofzuiger KIESKEURIG Dyson DC32 Animal Pro vanaf euro 339,00 Dyson DC32 Animalpro prijzen - Goedkope stofzuiger KIESKEURIG En tussen die 2 dysons zitten ook nog heel veel andere soorten dysons. Je zou natuurlijk ook een 'gewone' goedkopere dyson kunnen kopen en dan apart een speciale borstel voor de dierenharen erbij kopen. Als dat al nodig is, want bij de onze zat destijds: 2 parketzuigers, 1 tapijtmond, 1 speciale harenmond. En dan nog diverse kleine mondstukken.
nee volgens mij geen speciale cat's and dogs. Ik zal is ff op internet kijken. hmm na op internet gekeken te hebben is mijne toch wat duurder denk ik. Ik heb hem gekregen vandaar dat ik het niet weet Ik zou het zelf eigenlijk niet zo snel kopen zo'n dure maar het is wel echt het geld waard. Heb er echt plezier van.. inderdaad vooral met kindjes en dieren Ik haatte dat inderdaad ook dat legen. en dan bleef het toch nog aan die zijkanten zitten, nou dan maar een keertje wassen.. maarja dat is ook geen leuk werkje. Nee hoor geef mij maar gewoon nep-zakken. eruit halen en wegpleuren. Nieuwe derin en hoppakee weer aan het werk
Hier ook Dyson! Super ding. En wil nooit meer een andere.. Zonder zak vind ik echt ideaal! En hij zuigt echt super.