Goede stofzuiger gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door bloem82, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ga voor een stofzuiger zonder zak. Heerlijk met kinderen..... Je ziet tenminste wat je aan speelgoed opzuigt. Zojuist weer een legopopje gered van de vuilnisbak.

2. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hier een Dyson,geweldig!!!
    We hebben hier 3 hondjes maar nooit geen last van rondvliegende haren met het leegmaken van de bak hoor!

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Bedankt voor jullie reactie's!

Het is een dirt devil geworden. Hij is vandaag binnengekomen en wat een genot! We hadden een aeg cyclone en ben nu blij dat die kapot is zo geweldig is deze. Kreeg er ook nog allemaal opzetstukken bij.

De dyson vind ik gewoon te duur voor een stofzuiger, mn schoonouders hadden er ook een en hadden er vaak problemen mee. En we hebben vaker een goed en bekend merk qua stofzuiger gehad maar het was vaak prut.

Heb er ook nog een kruimelzuiger bij gekocht want dat mistte ik ook zo. Had een paar jaar geleden een hele dure kruimelzuiger maar was ook prut, wat je opzoog viel er weer uit zodra je dat ding uitzette en daar betaal je dan dik voor...

Bedankt voor jullie hulp!

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    De Henry zou ik je persoonlijk niet aanraden, die gebruik ik altijd bij een klant van mij en vind 'm eigenlijk niet krachtig genoeg. (ze hebben een hond en 2 katten) En Miele ligt aan het model en vloer, een andere klant heeft een Miele en natuursteen en daar vind ik 'm niet zo geweldig op. Dirt Devil of Dyson kan ik je zeker aanraden!

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ow ik had je laatste reactie niet gezien. Goeie keus! :D

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    welke DD heb je? maakt ie nou echt zo'n herrie?

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Deze heb ik ook. Ze zijn nog wel leverbaar. Ik heb in november 2011 nog 1 in de aanbieding bij Wehkamp gekocht. Was de helft goedkoper. :) Ben er nog steeds super tevreden mee.

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
  9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ooh een stofzakloze, nee ik wil er 1 met stofzak. Maar wel mooi ding!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deze hebben wij ook. Ben er erg blij mee.
    Wij hebben geen 3 verdiepingen maar van voor tot achter vind ik het wel handig!!

Deel Deze Pagina