Ga voor een stofzuiger zonder zak. Heerlijk met kinderen..... Je ziet tenminste wat je aan speelgoed opzuigt. Zojuist weer een legopopje gered van de vuilnisbak.
Hier een Dyson,geweldig!!! We hebben hier 3 hondjes maar nooit geen last van rondvliegende haren met het leegmaken van de bak hoor!
Bedankt voor jullie reactie's! Het is een dirt devil geworden. Hij is vandaag binnengekomen en wat een genot! We hadden een aeg cyclone en ben nu blij dat die kapot is zo geweldig is deze. Kreeg er ook nog allemaal opzetstukken bij. De dyson vind ik gewoon te duur voor een stofzuiger, mn schoonouders hadden er ook een en hadden er vaak problemen mee. En we hebben vaker een goed en bekend merk qua stofzuiger gehad maar het was vaak prut. Heb er ook nog een kruimelzuiger bij gekocht want dat mistte ik ook zo. Had een paar jaar geleden een hele dure kruimelzuiger maar was ook prut, wat je opzoog viel er weer uit zodra je dat ding uitzette en daar betaal je dan dik voor... Bedankt voor jullie hulp!
De Henry zou ik je persoonlijk niet aanraden, die gebruik ik altijd bij een klant van mij en vind 'm eigenlijk niet krachtig genoeg. (ze hebben een hond en 2 katten) En Miele ligt aan het model en vloer, een andere klant heeft een Miele en natuursteen en daar vind ik 'm niet zo geweldig op. Dirt Devil of Dyson kan ik je zeker aanraden!
Deze heb ik ook. Ze zijn nog wel leverbaar. Ik heb in november 2011 nog 1 in de aanbieding bij Wehkamp gekocht. Was de helft goedkoper. Ben er nog steeds super tevreden mee.
Haha, Lucia; iets te laat maar bedankt hoor Devilschase: deze hebben we nu: Dirt Devil - M5036-2 - stofzakloze stofzuiger + gratis auto accessoireset? Bestel nu bij wehkamp.nl Tjah wat is hard geluid, een stofzuiger maakt herrie. Deze ook, maar vergeleken met diegene die net kapot is gegaan is hij niet luider. Het voelt zelfs "zachter/vriendelijker" aan de oren, die andere was hoger in het geluid en dat hoort minder prettig. Weet niet hoe ik het anders moet uitleggen, lol.
Deze hebben wij ook. Ben er erg blij mee. Wij hebben geen 3 verdiepingen maar van voor tot achter vind ik het wel handig!!