hier t zelfde. ik ben nu 2 dagen overtijd en ik heb een clearblue test gedaan en die gaf wel positief aan maar zo vaag dat ik er aan twijfel of t geen negatieve test is mijn ongi is er gelukkig ook niet doorheen. ik wilde net weer testen maar ik vergat dus mijn pies p te vangen in een bakkie dus ik moet weer wachten haha. wat een oen ook he?:x dus ik ga voor jou duimen dat de duivels weg blijven en voor mezelf duimen dat we beide een positieve test krijgen te zien deze week
Hey Susanne, wat ben je een sufferd dat je je plas vergeet op te vangen!!! hahahaha (had mij ook kunnen overkomen). Laten we het er, tót we ongesteld zijn, erop houden dat het zwangerschapskwaaltjes zijn!!! Succes met afwachten! Laat je het hier ook ff weten als je een positieve test hebt? Heb mn banner trouwens zojuist gewijzigd. Was bij de eerste uitgegaan van eerste dag laatste menstruatie op 19.10.09 en 28dagen. Ik heb nu voor zekerheid maar 21.10.09 genomen (Dag dat het echt doorbrak) en uitgegaan van 30 dagen. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan is de test denk ik een formaliteit. Op hoop van zegen. Wordt vast nog ongesteld. Hoop blijven houden tot het tegendeel is bewezen Hieronder mijn test, hartstikke negatief!
ik heb ook vandaag een test gedaan was ook negatief heb wel alle kwaaltjes (harde pijnlijke borsten gevoelige tepels misselijk moe enz) probeer over een dag of 2 wel weer een keer Heb al eerder een negatieve test gehad 3 jaar geleden maar was toen wel zwanger.Heb toen helaas 3 weken later een miskraam gehad
Angl24, je hebt geen banner dus vandaar ff de vraag of je al overtijd bent? Wanneer had je 3 jaar geleden getest, weet je dat nog? Was je toen je NOD al voorbij?
hey lvp. nou ik heb toch ook maar weer een testje gedaan en dit is t resultaat. Ik ben gewoon zwanger dus die vage testen van mij was dus wel een positieve test... nu draaien mijn duimen volop voor jou
ff een paar vraagjes. wanner ben jij met de pil gstopt? en wat was de langste cycles tot nu toe? ik ga namelijk altijd uit van mijn kortste en langste cycles en ga van die langste cycles uit met ongesteld worden... dus als je daar antwoorden op hebt kan t ook zijn dat je dus wel zwanger bent maar te vroeg bent met testen. clearblue die is niet echt bepaald snel met postitef antwoord. t schijnt dat je daar best wat hormoon voor moet hebben. heb je de test ook al geprobeerd met een ander merk??
Wauuuwwww gefeliciteerd!!! Ik ben al erg lang met de pil gestopt. Ontpillen is er niet meer bij voor mij Mijn cyclus is altijd tussen de 28 en 31 dagen, maar 31 dagen is het niet zo vaak. Ben dus met mijn nieuwe banner uitgegaan van 30 dagen cyclus. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was een beetje vaag, kan goed 2 dagen later zijn geweest dan ik eerst had gedacht. Ook daar heb ik in mn nieuwe banner rekening mee gehouden. Hm dus de ClearBlue is ook nogal gevoelig. Er staat wel op dat je al vanaf 4 dagen voor de NOD kunt testen heb ik weer. De eerste test vanochtend was met een KV van 2 voor 5 euro. Ik wacht nog even tm zaterdag. Ik ga er vanuit dat ik nog ongesteld word. Misschien valt het dan mee. Doe iig nu ff geen test meer. Die dingen zijn ook zo duur, anders had ik er waarschijnlijk wel weer eentje gedaan. Het gekke is dat ik nog steeds het idee heb dat ik zwangeschapskwalen heb, maar de testen zeggen dat het niet zo is. Vreemd. Misschien heb je gelijk en kan het nog. Nog even geduld hebben dus.
hihi dank je wel.. ik zou t niet kunnen hoor om tot zaterdag te wachten. vindt t knap van je want zals je zag kon ik me niet inhouden. maar ik voel me ook echt zwanger dus tja... ik heb 3 teste van clearblue voor 20 euro gehaald. nu heb ik er 2 over waarvan mannetje straks nog een test wilt zien omdat hij t niet geloofd haha mijn 1ste dag van mijn laatste ongi was 17 okt en ging uit van een cyclus van 30 dagen en je ziet t. als ik jou was zou ik van mijn langste uitgaan en die dag dan de test doen, mijn duimen draaien volop voor jou en hopelijk kun je me snel melden dat jij ook zwanger bent. zouden we wel dicht bij elkaar zitten met de uitreken datum hihi
@ivp ik ben ruim overtijd zo een 3 weken als het er geen 4 zijn Ik weet niet wat een NOD is 3 jaar geleden heb ik me op 25 april getest ik ben 8 weken zwanger geweest dus toen ik posief testte was ik al overtijd
Hey Angl, NOD betekent: Niet Ongestelheid Dag. Dus de dag dat je ongesteld moet worden, maar waarvan je dus hoopt dat die dag ongesteldheidloos voorbij gaat Ben je al naar de dokter geweest voor een bloedtest of je zwanger bent?
(Susanne) mijn 1ste dag van mijn laatste ongi was 17 okt en ging uit van een cyclus van 30 dagen en je ziet t. als ik jou was zou ik van mijn langste uitgaan en die dag dan de test doen >>> Mijn eerste dag was 19.10.09. Was maar superweinig maar ik schijn die dag wel als eerste dag te moeten rekenen. Nou ja, dan 31 dagen op zn langst erbij, dus zou dan as vrijdag één dag overtijd zijn. Dan ben ik dus uitgegaan van mn langste cyclus. (Susanne)mijn duimen draaien volop voor jou en hopelijk kun je me snel melden dat jij ook zwanger bent. zouden we wel dicht bij elkaar zitten met de uitreken datum hihi >>> Dank je voor het duimen. Zou wel erg leuk zijn als we idd dicht bij elkaar zouden zitten. Kunnen we beetje vergelijken wie wanneer welke kwaaltjes heeft!! Maar ja, jij bent nu al zover, ik mag nog eventjes 2 nachten in spanning liggen
ja inderdaad dan kun jij als t goed is vrijdag testen mochten de rode duivels weg blijven. ik vindt t eerlijk gezegd net zo spannend als jij hihi.ik gunt je van harte meid. ik ga gauw vliegen want moet over een kleine 15 min op de training zijn.
hahaha lief, dank je Ik ga zo slapen en ben benieuwd morgenvroeg hoe het ervoor staat! Uiteraard meld ik me hier dan even! Voor nu welterusten allemaal!
slaap lekker en ik kom zeker morgen nog ff spieken, hopelijk heb je nog steeds kwaaltjes en geen rode duivels tot morgen
Goeiemorgen! Geen duiveltjes, jipppiiieeee!!! Wel wat buikkrampjes, boehhhhhh!!! Test kunnen weerstaan, morgen testen met KV test! Nu snel naar beneden, ik ben nu nl met "de was" bezig LOL Doeiii tot laters
Tussen al mijn sterke momenten door heb ik toch ook wel eens wat zwakke momenten. Heb er dus vanochtend toch nog een KVtestje tegenaan gegooid. Had ik het maar niet gedaan: weer negatief. Kan nu echt haast niet anders dan dat ik nog ongesteld wordt. Ik heb mijn cyclus gerekend vanaf 19 oktober. Ik had toen heeeeeeel erg weinig bloedverlies, maar toch ben maar van die dag uitgegaan en dan van - uiteindelijk - 31 dagen, mijn langste cyclus. Ben dus vandaag dan al overtijd. Morgenvroeg maar de clearblue test doen en als ik zaterdag nog niet ongi ben haal ik denk ik een digitale test. Mijn verstand zegt: ga er vanuit dat je niet zwanger bent. Mijn gevoel zegt: de testen kloppen niet! Pfffff
goedemorgen @IVP Ik ben nog niet naar de dokter geweest om een bloedtest te doen maar ga dat wel doen ik snap er echt niks meer van De pijn in mijn borsten is echt heel erg ze zijn ook nog steeds erg hard kan nu ook lichtelijk mijn aderen zien lopen op mijn borst Ik loop straks naar de dokter om de test aan te vragen of een afspraak te maken Wordt nu gek van mezelf Een vriendin van mij die is vorige week bevallen en zij moest ook een bloed test doen om te zien of ze zwanger was een gewone test kwam negatief uit zelfs toen ze al ruim 7 maanden zwanger was (ik geloofde het niet dus vandaar toen een test gedaan) gaf de test nog negatief aan en toen was ze al 7 maanden zwanger
Lijkt me een goed idee om ff een bloedtest te doen! Succes ermee! Laat je het hier ook eventjes weten wat eruit kwam?
dank je IVP ja ik laat het zeker even weten wat eruit ios gekomen ik hoop dat ik die test ook snel kan laten doen