Hoi dames! Ik heb totaal geen verstand van tablets.. al die mbs enz.. Ik zag deze in de folder van de blokker; Polaroid 7" MID0714 tablet Is dit iets? Het is alleen maar op te forummen filmpjes op youtube te kijken, beetje facebooken enz. De rest kunnen we allemaal met onze tel. Liefs x
Ik zou sowieso voor een bekend merk gaan en een 10 inch. Werkt echt een stuk beter. Hier de Samsung galaxy tab 2 wat een fantastisch ding Is een rib uit je lijf maar ondanks het facebooken en forummen toch wel nodig zo 1! Ook lees ik er veel boeken op en kan er in de zon toch nog goed op lezen!
Ik ga ook voor de Tab 2. Duurder maar wel beter. Voor 59,95 heb je niks fatsoenlijks is mijn mening..
Een kennis had ook eens een 'goedkope' tablet gekocht, maar die dingen zijn echt TRAAG, zeker als je je telefoon gewend bent. Zelf ben ik fan van Apple, maar Samsung heeft vriendin (en die kennis nu ook) en zijn er echt tevreden mee. 7 is een leuk maatje, makkelijk mee te nemen. Ga je echt erop spellerjes spelen, zou 10 handiger zijn succes met je keuze
Ik heb een Nexus 7, die is 7 inch. Ik wilde geen grotere, past makkelijker in mijn tas. Ik lees er boeken op, kijk een serie of film erop, facebooken, forummen, winkelen. 250 euro kostte die. Bij tablets die te koop zijn bij blokker of kruidvat heb ik nooit een goed gevoel.
Oke thanks! Toch maar kijken voor een andere.. we hebben er niet echt een nodig.. meer voor de heb Maar eens voor de samsung kyken
Hier ook de Samsung galaxy tab 10.1, en heel erg tevreden. Eerst ook een goedkoop prul gehad maar die heb ik heel snel weg gedaan.
Ik ben voor de Acer Iconia B1 gegaan, kosten 120 euro. Waar ik op heb gelet is het volgende: - goed merk - dual core processor - ook handzaam voor dochter dus 7 inch - mooie kleuren - de batterij (niet steeds na een korte tijd opladen) - het aantal Gb Ik heb 'm nu 2 weken en het bevalt heel goed, zelfs beter dan verwacht.
Ik heb de samsung tab 2 10.1 gehad, maar ik wilde heel graag Hay Day spelen ! Dat kan alleen met een Apple, dus ik heb hem verkocht aan mijn zwager en heb nu een iPad mini. Scherper beeld vind ik zelf, al zou ik nu ook nog wel graag een 'grote' iPad willen, maar ik denk niet dat ik daar mee aan moet komen bij manlief
Wij hebben een Asus, prima te doen en rond de 250-300 euro ongeveer. Ik zou idd voor een bekend merk gaan. Wat bij de Aldi, Ah of Kruidvat staat is meestal niet zulke goede kwaliteit en vaak weten ze er geen raad mee als het stuk gaat.
Ik.heb de samsung tab 2 10.1 sinds vandaag, heb m eerst bij mn ouders uitgeprobeert en ben echt fan, wil er namelijk ook echt.op werken dus een.office programma met words was voor mij wel echt doorslaggevend. Bij wehkamp nu 248 euro en nog 7,50 korting...