Ik heb een iPad en vind hem super fijn! Wat ik een beetje het nadeel vind van die kleine schermen is dat je het niet zo goed ziet, minder duidelijk dus. En voor je kindje zijn er leerzame spelletjes / apps op te doen, dan is een iets duidelijker beeldscherm ook echt fijn. We hebben nu nog een acer laptop, maar wat een onding is dat! Ik vind hem traag en vaak al naar een vriend moeten brengen omdat er weer iets niet werkte, wij snappen zelf niks van pc's.. Als die laptop helemaal stuk is komt er ook een Apple voor in plaats. Een ander merk kan ook prima zijn hoor, maar vooral een groter beeldscherm zou ik doen.
Wij hebben voor de 2x zonnebrillen van Polaroid, die bevallen ons ontzettend goed! (gekocht bij een brillenzaak) Dus ik zou het wel aandurven!
Ik heb ooit eens een klein Polaroid tabletje ergens gratis bijgekregen. Wat een irritant onding was dat zeg! Traag, je kon er helemaal niets mee, en de batterij ging ongeveer 5 minuten mee (als je mazzel had). Ik heb een Ipad mini. Het kost wat maar dan heb je ook wat!