Goede tandarts gezocht omgeving Westland

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama81, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Wij zijn op zoek naar een andere tandarts, daar onze huidige tandarts een beetje een vreemde vogel is, die in februari een afspraak in maart afbelde omdat hij ziek was en de hele maand maart ziek zou zijn. Gisteren gebeld om een nieuwe afspraak te maken, maar kreeg nog steeds het antwoordapparaat dat ie wegens ziekte gesloten is. Het is al meerdere malen gebeurd dat patienten door hem werden afgebeld en ik zie het dus niet meer zitten om bij deze meneer te blijven.

Dus, ik wil een andere tandarts, maar weet niet goed wie een goede is, ervaringen in mijn omgeving zijn wisselend, dus ik dacht, wie weet zitten er hier ook westlanders die mij kunnen vertellen bij wie ik terecht zou kunnen?

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Geen Westlanders op het forum??? :(

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hier geen westlander maar wel mijn tandarts

Dit is mijn oude tandarts werd er altijd prima geholpen :D

Tandarts KJ Brouwer.nl

4. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Hier een ''oud'' westlander :) Woon sinds een jaar in den haag, maar mijn tandarts enz zit nog wel in het westland.
    Ik ga naar de tandarts in H'dijk. Zijn 2 duitse vrouwen, maar echt super!!! Hele goeie ervaringen mee!

www.tandzorg.biz

Succes :)

5. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Bedankt voor de reacties!

wel apart, zo'n publieke site van een tandarts! Maar dit is wel een goede en betrouwbare?

Bij mij in de woonplaats zit ook een tandzorg, daar ben ik 1x geweest, maar volgens mij zijn die niet eerlijk. heb al veel slechte ervaringen gehoord en ik had volgens deze man 10!!! gaatjes, deed vervolgens moeilijk om foto's te maken omdat ik het niet kon geloven. ben nooit meer teruggeweest daar naar toe. Paar dagen later had een kennis van mij ook 10 gaatjes...yeah right! Maar goed, dat zal niet bij elke tandzorg zo zijn natuurlijk! Ik zal het in mijn gedachten houden!

Nog meer aanraders?

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    weet niet waar je in het westland zoekt? wij wonen in wateringen en wij zitten bij een tandartsen praktijk in kwintsheul. Echt een hele fijne tandarts. mIjn man is erg bang voor de tandarts maar hier vind ie het niet erg om heen te gaan. Ook handig, ze sturen je een dag voor je afspraak een herinnerings sms :D
    Als je wilt kan ik eens opzoeken hoe ze heten

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Is dat tandarts Ringers???

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
  9. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oke, dat wist ik niet. Is voor mij een heeeele tijd geleden dat ik daar weleens kwam.
    Ringers ken ik wel als tandarts....niet mijn type...Was 'als de dood' voor hem, door slechte ervaring wat behandeling betreft.
    Maar ik ga niet beweren dat het geen goede tandarts is, alleen adviseren om naar hem te gaan....nee!

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Hij is niet de enigste die daar zit hoor. Het is een tandartsen praktijk met meerdere tandartsen, orthodonitsiten ed

11. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Heb ons ingeschreven bij Ivory en Ivory in Monster. Vrienden van ons zitten daar en zijn tevreden, dus we gaan het daar maar eens proberen!

Deel Deze Pagina