De titel zegt het al. Chatten jullie weleens en weten jullie vriend/man dat dan? Ik chat soms weleens, en mijn toekomstige weet dat, hij heeft er geen problemen mee, ik doe dan ook niks verkeerd. Alleen zijn er soms zo van die opdringerige mannen die denken dat ze alles mogen, maar daar reken ik snel mee af. Mijn mannetje is mijn alles en ik heb geen andere nodig, ik chat gewoon mee voor de gezelligheid. En jullie?
Nee nooit.. Qua contacten via internet heb ik alleen hyves, zit op ZP en mail met familie of vrienden!
hier ook nooit, heb er geen behoefte aan om met onbekende te kletsen. Denk ook niet dat mijn man dit leuk zou vinden.
nee heb er simpelweg geen tijd voor, ik vond het vroeger altijd best intressant om te chatten. Kijken hoe een ander leeft haha
Vroeger weleens, nu nooit meer. Zou niet weten wat ik moest schrijven.. Misschien ben ik er ook wel iets te oud voor al.
Ik heb het één keer voor de grap gedaan toen mijn man naast me zat. We hebben in een deuk gelegen. Het was inderdaad één of andere smeerlap die meer wilde. Maar ik doe zoiets sowieso niet zonder mijn man erbij en ik heb er ook geen behoefte in chatten. 9 van de 10 keer willen de mannen meer dan een 'leuk contact'. Daar pas ik voor.
Wat mijn mannetje en ik wel eens samen "bekeken" hebben is chatroulette ofzo nou we hebben samen echt 2 uur in een deuk gelegen
Nope, hooguit samen met mn man en dan liggen we idd dubbel van het lachen om de vragen die je dan naar je hoofd krijgt geslingerd lol. Voor de rest heb ik msn en hyves, daar staan alleen familie en vrienden in.
"vroeger"wel eens,uit nieuwsgierigheid maar merkte al snel dat het grote gros wel uit is naar gore praatjes..en daar heb ik geen behoefte aan!
Toen ik veertien was vond ik het reuzeinteressant, maar nu...nee daar ben ik echt te oud voor. En heel eerlijk gezegd vind ik mensen die chatten vaak erg sneu. Vaak vieze mannetjes en wanhopige huisvrouwen die spanning zoeken. Ga lekker de kroeg in denk ik dan. Ze zijn niet allemaal zo hoor, er zullen ook wel mensen zijn die het gewoon leuk vinden om over normale dingen te kletsen, maar het merendeel is gewoon ranzig.
Nee nooit, geen behoefte aan. Praat alleen soms op msn, maar dat zijn dan bekenden. Alhoewel ik daar ook voornamelijk op offline sta.
Nu niet meer, maar in een ver verleden wel ooit gedaan. Maar ik ben niet zo van het chatten. Vind het een beetje zinloos. Niet dat dit forum altijd even zinnig is, maar toch.
nee nooit meer, geen behoefte aan. Vroeger zat ik geregeld op de tmf chat, toen was ik een jaar of 16.