er is hier al regelmatig gevraagd over hoeveel je uitgeeft aan boodschappen per week, maar dat is niet de vraag nu. wij zijn bezig met budgetten te maken per maand, en mijn vriend heeft in zijn hoofd gehaald dat we in de jaren 30 leven en een brood maar 2 cent kost, die bedacht dat ik 100 euro per maand voor 4 personen wel moest redden. dus alle boodschappen, incl vervoer, luiers, beltegoed en sigaretten. sorry hoor, maar zelfs als brood maar 2 cent kost, zou ik dat nog niet redden. dus mijn vragen aan jullie: *hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen? *redden jullie het daar goed mee of is het moeilijk? *waar doen jullie de boodschappen? *hebben jullie dingen als luiers, beltegoed, vervoer en rookwaar daar bij zitten of een apart budget? en hoeveel?
100??? Dat is wel erg weinig.. Wij hebben 350 per maand. Voor 3 personen.. Meestal boodschappen bij de Super de Boer, een enkele keer wat dingetjes van de Lidl.. En shampoo, luiers etc bij de Kruidvat! Hebben nog een apart bedrag van 75 per maand voor benzine. Moet wel zeggen dat ik doordeweeks altijd alleen ben en dan 2x niet thuis eet en dan dus geen boodschappen koop voor 's avonds. En dan kook ik nog 2 of 3x voor mezelf alleen. Maar gooi dan wel veel weg. Ontbijt en middag eten dat krijgt hij wel mee voor de hele week.. Oh, en ik kom er makkelijk mee uit. Soms houden we wat over. En de andere maand gaat het helemaal op!
hier per week voor de grote boodschappen ongeveer tussen de 70 en 80 euro. Op donderdag en vrijdag halen we nog verse groentes voor die 2 dagen, dus dat komt er later nog bij... Luiers zitten hier niet bij. Babyvoeding trouwens wel (flesvoeding, pap en af en toe een paar potjes) roken doen we allebei niet... dus daar geen budget voor. Grote boodschappen doen we bij de AH, de snelle boodschapjes bij de Emte om de hoek.
Hier heb ik voor boodschappen een budget van 450 euro. Dit is voor 5 personen waarvan 1 nog in luiers. Dit is incl eten voor de hond en luiers. Voor brandstof heb ik een ander budget. Wij verbruiken ongeveer 3 tanken per maand. Ik denk dat jullie moeten uitrekenen hoeveel je kwijt bent aan brandstof, telefoonkosten en sigaretten. Zo kan je een goed passend budget maken. En succes met je vriend. 100 euro?!
We hebben niet echt een budget.. het is maar net of we wasmiddel enzo nodig hebben dus de duurdere spullen. Anders redden we het makkelijk met 200 in de maand. Ben allang blij dat mn man niet meer zo ver hoeft te reizen voor zn werk, scheelt veeeeeel benzine haha. Normaal moest hij elke week 80 euro tanken en ik 50 in de 2 weken. Nu is het hooguit voor hem 80 in de maand. Ben er wel blij om, kunnen we eindelijk uit ons financiele dal kruipen. Roken doet hij gelukkig al een jaar niet meer, scheelt ook weer 5 a 10 euro per dag.... *ja meneer was een stevige roker* Luiers hoeven we nog niet te halen dat is over een paar maandjes pas. Oh we kopen alles voornamelijk bij de C1000. Die zit het dichtstebij.
*hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen? Wij hebben een budget van 50 euro per week, dus ongeveer 200 euro p.m. *redden jullie het daar goed mee of is het moeilijk? Ik koop grotendeels biologische boodschappen maar wij redden het hier makkelijk mee. *waar doen jullie de boodschappen? Voornamelijk AH want die hebben het grootst biologisch assortiment hier op t dorp, verder de c1000 en de natuurwinkel. *hebben jullie dingen als luiers, beltegoed, vervoer en rookwaar daar bij zitten of een apart budget? en hoeveel? Luiers wel, we hebben beide abonnement dus geen beltegoed. Geen vervoer en roken doen we niet (als we dat wel zouden doen zouden we dit wel in die 50 euro boodschappen opnemen aangezien we dit met alcohol en snoep ook doen.
Ik denk dat wij zo'n 350,- a 400,- per maand uitgeven met 3 personen. Dit is excl. pampers, deze kopen wij altijd in grote hoeveelheden bij de Makro. Roken doen wij niet, en wij hebben geen prepaid telefoons, maar abbonement. Doordeweeks ben ik meestal alleen met de kleine (man is marinier). Benzinekosten zitten hier niet bij inbegrepen. Ligt eraan hoevaak manlief thuiskomt maar dat zit maandelijks gemiddeld op zo'n 250,-. Ik vind dat wij het wel met minder kunnen doen en iedere week denk ik, nu ga onze uitgaven eens bijhouden d.m.v. een kasboekje en zo wil ik het toch wat meer in de hand houden. Ik doe de boodschappen meestal bij de Super de Boer, AH en Jumbo. Ik ga a.s. maandag ECHT beginnen met een kasboekje! Ik denk dat wij het met 250,- voor boodschappen (excl. pamers) ook wel kunnen redden. Onze "fout" is dat wij meestal dagelijks boodschappen halen i.pv. voor een hele week. Ik ga vanaf volgende week de boodschappen bij de Jumbo en de Aldi halen.
Wij hebben een budget van 250 euro per maand. Hiervan kopen we ook luiers, wasmiddel, enz.. Beltegoed is niet van toepassing, we hebben een abbo.. en we roken beide niet! 80 euro besteden we elke maand aan bezine, maar dat zit niet bij die 250,- euro in. Hier leven we van met zn 3tjes.
Hier doen we het ongeveer met 100 euro in de maand! Met een gezin van 5 waarvan 3 nog in de luiers zitten. Dat is dan excl luiers incl bezine. Ik doen altijd op woensdag ochtend boodschappen en op zaterdag de verse dingenn in huis halen. Soms gaan we erover heen maar vaak gaat het prima!
*hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen? 200 euro per maand probeer is maar meestal word dat iets meer *redden jullie het daar goed mee of is het moeilijk? 50,00 pw is te redden mits je niet te veel snoept (ik doe dat wel eens te veel) en alles op reclame koopt. *waar doen jullie de boodschappen? Aldi en Jumbo *hebben jullie dingen als luiers, beltegoed, vervoer en rookwaar daar bij zitten of een apart budget? en hoeveel? Luiers zitten erbij , ik heb een abbo en ik rook niet, auto heb ik ook niet. Wij zijn met z'n 3en waarvan nog 2 in de luiers, 2 katten,vogel en een hamster
dat wil ik ook wel weten inderdaad, als ik het echt van 100 per maand moet doen, kan ik heel wat tips gebruiken
wij doen sinds kort ook voor 30 euro per week boodschappen bij de aldi. we zijn wel allebei aan de lijn dus geen snoep, chips, frisdrank etc.. dat scheelt wel heel veel.
*hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen? Ongeveer 250-300 euro per maand *redden jullie het daar goed mee of is het moeilijk? Heel goed. Dat is erg ruim. Nu ik zwanger ben eet ik meer en is het dus duurder. Als ik straks weer normaal eet kan er wel wat af. *waar doen jullie de boodschappen? Alleen bij Albertheijn *hebben jullie dingen als luiers, beltegoed, vervoer en rookwaar daar bij zitten of een apart budget? en hoeveel? Luiers zitten er nu niet bij. Isabella is al uit de luiers. Die komen er zo weer bij. Geen idee wat dat ook alweer kost. Dat zal 20 euro meer zijn in de maand? We hebben telefoon via vast abonnement en voor de auto hebben we ook nog apart rond de 80 euro benzine ( vaak veel minder want man fiets naar het werk) Roken doen we niet.
*hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen? 350 euro per maand *redden jullie het daar goed mee of is het moeilijk? Redden we prima, houden meestal iets over. *waar doen jullie de boodschappen? Lidl en AH *hebben jullie dingen als luiers, beltegoed, vervoer en rookwaar daar bij zitten of een apart budget? en hoeveel? Luiers, benzine zit hier niet bij. Benzine ongeveer 150 eruo per maand. (Ik rij 3 dagen p/wk naar mijn werk, ong. 50 km per dag) Beltegoed hebben we ook niet, ik heb sim only van 10 euro per maand, mijn man abbo van ongeveer 35 euro p/maand Vate telefoon/ inet/ tv is ongeveer 65 euro p/ maand Roken doen we niet Heb verder voor mijn man en mij samen een budget van 200 euro per maand en voor de kleine 50, hier kopen we kleding, cadeautjes enz. van
hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen? Wij hebben een budget van 50 euro per week, dus zeg ongeveer 200 euro per maand. redden jullie het daar goed mee of is het moeilijk? Wij doen wekelijks boodschappen, dus kopen alles meteen in, zodat we niet 10x per week nog terug moeten naar de supermarkt. We redden het hier goed mee. Soms moet ik nog wel eens vlees of groente halen, maar dat lukt dan ook wel. waar doen jullie de boodschappen? Voornamelijk bij lidl of c1000. hebben jullie dingen als luiers, beltegoed, vervoer en rookwaar daar bij zitten of een apart budget? en hoeveel? Hier nog geen luiers, dus daar kan ik niets over zeggen. Zou wel apart geteld worden dan. Beltegoed (abonnement) is ook apart, maar is voor ons beide in totaal 20 euro per maand. Vervoer is apart, zo'n 350 euro per maand in totaal (2 auto's) We roken niet. Grotere kosten, zoals shampoo, wasmiddel, poetspul enzo zit doorgaans wel in het budget voor de boodschappen, maar dan gaan we bv. wel over ons budget heen. Maar het komt dan ook wel weer eens voor dat we voor 30à40 euro boodschappen doen per week.
*Hoeveel hebben jullie aan budget per maand om boodschappen te doen? 150 a 200 per maand. *Redden jullie het daar goed mee of is het moeilijk? Redden we het makkelijke mee, maar zijn met zn 2e.. maar halen niet altijd extra dingen zoals chips/koekjes. Echt het noodzakelijke... Avond eten, brood/beleg, drinken en KOFFIE *Waar doen jullie de boodschappen? Aldi en AH ( wel goedkoop merk ) *Hebben jullie dingen als luiers, beltegoed, vervoer en rookwaar daar bij zitten of een apart budget? en hoeveel? Rookwaar heb ik er bij in, maar hier wordt L&M shag 3,- euro gerookt, en doen daar 2 dagen mee... Zeg maar 12,- per week... Vervoer rekenen we apart 100,- per maand, maar daar komen we niet altijd aan, dus de rest gaat naar de boodschappen of iets extra's