goede tattoo artist gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door Madelon84, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ja puppy maar dat kan overal en uiteraard doen ze dat het liefste, maar als jij een Mickey mouse uit een boek wil zetten ze die gewoon hoor...

2. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Een vriendin van mij had een standaard plaatje mee maar die hebben ze dus echt niet gezet, maar het als basis gebruikt voor een origineel, voor haar getekend ontwerp. Tja een mickey mouse is niet origineel, daar kun je ook weinig aan veranderen. Net als een muzieknoot, een ster etc.

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    als we toch bezig zijn, mocht iemand nog een goeie weten in zuid-holland? ik heb er nog steeds 1 tegoed van mn vriend!

4. LovelyDK

Puppy maar wat versta jij dan onder een standaard plaatje wat ze niet zetten?

5. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Lovely, ik reageerde niet om een discussie uit te lokken, dus daar begin ik ook niet aan. Ik ben tevreden en ik vertel enkel mijn ervaring met deze shop in IJsselstein. Je kunt zelf vast bedenken wat een standaard plaatje is of een vaak gezet tattoo-ontwerp.

6. LovelyDK

Een standaard plaatje vind ik idd een ster, een muzieknooit of een figuur (disney o.i.d.) jij vindt het blijkbaar wat anders...?

7. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    In Groesbeek zal hij ook nooit een 'standaard' plaatje zetten. Hij zal ook iets wat uit een boek komt zo aanpassen dat het toch enigszins origineel blijft. Misschien bedoelt puppy dat :)

8. LovelyDK

Deel Deze Pagina