goede tattooshop in limburg, noord brabant of nijmegen

Discussie in 'De lounge' gestart door Joyciejj, 20 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

    MamavanEL Niet meer actief

  2. DarkAngel25

    DarkAngel25 VIP lid

    6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Oke ja, als je meerdere mensen in je directe omgeving hebt die daar een mooie tattoo hebben laten zetten, zou ik er persoonlijk ook heen gaan en vertrouwen hebben dat het wel goed zit. Echt flink balen man! Wat heb je ervoor betaald? (als ik vragen mag)
     
  3. Joyciejj

    Joyciejj Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.429
    210
    63
    Ja das helemaal erg.. daarom wou ik um ook op mn pols zodat ie altijd zichtbaar zou zijn.... maar nu plak ik er t liefste iets op wabt zo blijf je er ook aan denken en naar kijken...
     
  4. Joyciejj

    Joyciejj Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.429
    210
    63
    100.. 200 teveel dus haha
     
  5. gemma87

    gemma87 Actief lid

    14 mrt 2011
    370
    1
    18
    Heb je t wel gemeld bij desbetreffende tatoeëerder?
    Ik hoop ook dat je niey betaald hebt denk helaas dat t laseren wordt dit kun je niet coveren op een mooie manier wordt 1 groot zwart vlak.
    Is het je niet opgevallen toen hij bezig was ?
     
  6. wheelie

    wheelie Bekend lid

    11 apr 2013
    782
    0
    0
    ik zou je wel adviseren nooit meer naar een tattoo artist te gaan die thuis werkt. in huis kan de hygiëne nooit zo goed zijn als in een tattooshop
     
  7. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Wat erg!! Ik vraag mij af of hier wat aan te doen is. De dikke letter is natuurlijk zwart..
     
  8. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Er zit een goeie tattoo shop in Groesbeek.
    Mijn vriendin is daar ca 5 jaar geweest en hun hebben toen een hele mooie tattoo bij haar gezet.
    Website:
    Homepage
     
  9. MamaR

    MamaR Fanatiek lid

    4 jul 2010
    3.420
    17
    38

    Nou inderdaad.. Als ik heel eerlijk moet zijn, zijn nagenoeg alle tattoo's heel erg lelijk.. Bijna nergens mooie rechte lijnen, veel bibberige streepjes, verhoudingen die niet kloppen. Op pagina 4 staat een tattoo met een VW-teken, zo krom als een h*oerentoeter!

    Daarnaast vind ik de omgeving ook om te huilen.. Als ik op de achtergrond van die foto's kijk hoe het eruit ziet geloof ik er weinig van dat het daar heel hygiënisch is..

    Ts, ik heb zelf goede ervaringen met The Rising Bastards in Nijmegen. Al geloof ik niet dat ze hier nog iets heel moois van kunnen maken. :( Succes ermee, kan me voorstellen dat je hier niet graag mee rondloopt..
     
  10. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Dat zegt helemaal niets hoor. Een shop kan ook vies zijn en niet worden bij gehouden.

    Ts, die A is veel te dik gezet. Een aantal andere letters ook, staat niet in verhouding met elkaar. Eerlijk gezegd denk ik dat je hier nog weinig van kunt maken. Die A bijwerken lijkt mij onmogelijk, wellicht wel wat wit, dat iemand het iets beter kan maken. Maar wat iemand anders ook al zei, die A zit binnen de korste keren dicht. Ik zou toch terug gaan naar die shop en een flinke klacht neer leggen.100 euro voor zulk werk vind ik veel te veel. Laat ze maar met een oplossing komen, geld terug oid.
     
  11. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Haha nog een fan! Hier ook al meerdere tattoos daar gezet. Mijn man had ook echt een hele lelijke op zijn schouder. Die heeft Harry echt prachtig bijgewerkt. Hij zou echt wel iets kunnen met jou tatoeage.
     
  12. wendelaa

    wendelaa VIP lid

    30 nov 2008
    8.641
    0
    0
    Noord Brabant
    Ai daar zou ik ook echt niet vrolijk van .worden!
     
  13. MamavanEL

    MamavanEL Niet meer actief

    Niet helemaal waar.
    Ik heb ook een tattoo laten zetten bij iemand thuis (had een eigen studio'tje aan zijn huis vast) en schoner als daar kan bijna niet. Inmiddels heeft hij een eigen zaak.
     
  14. Joyciejj

    Joyciejj Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.429
    210
    63
    Nou deze heeft een studio langs zn huis gemaakt! Schoon was het echt wel!
     
  15. Joyciejj

    Joyciejj Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.429
    210
    63
    Oohh was net berichtjes door aant lezen wat mn man hem had gestuurd.. zegt ie doodleuk dat is het lettertype! En bij de bovenste a zit geen krulletje onder, daarom lijkt ie zo dik! Wat unne gek zeg
     
  16. Smnee

    Smnee Niet meer actief

    Jeetje, hij ziet zelf niet wat er fout is?! Slechte zaak
     
  17. vosje2000

    vosje2000 Fanatiek lid

    28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Heb zn fotogalerij ook is bekeken..
    Lijkt net alsof hij soms iets teveel neutjes op heeft voordat hij wat zet..
     
  18. bereke

    bereke Niet meer actief

    +1 heel tevreden over. Ze antwoordt ook heel vlug op mails en is eerlijk, wat wel fijn is.
     
  19. bereke

    bereke Niet meer actief

    Heb net de foto gezien en ik vrees toch ook dat het laseren wordt... Echt rot voor je :(!
     
  20. Oh, wat ontzettend kl/ote voor je! Niet alleen omdat je hier nu tegenaan moet kijken, maar ook omdat de tattoo zoveel betekenis heeft en juist dat nu zo mislukt is! Ik zou ook een vergoeding eisen hoor. Dit kan toch niet? En dan zeggen dat het zo hoort.. Kom op zeg! Heb je trouwens geen voorbeeld / schets gezien dan?
     

Deel Deze Pagina