Hoi dames, Ik ben me aan het oriënteren voor mijn eerste tattoo Maar er zijn zoveel tattooshops. Welke tattooshop raden jullie aan? Foto's van jullie tattoo's gemaakt bij die betreffende shop mogen er ook bij!
beetje afhankelijk denk ik waar je precies woont? zijn er zoveel ik heb goede ervaringen met tattoo Laura/Jordy in Vlaardingen.
Mijn man ik hebben m beide bij Tattoo Bob in Rotterdam laten zetten (terwijl wij uit de omgering Nijmegen komen...). Is goed bevallen!
Oldtimer in Rotterdam Zuid! Hartstikke aardige mensen! Tattoo Bob ben ik niet tevreden over maar zo heeft iedereen wel wat,
Fearless tattoo in den haag .. bij de prinsen straat.. of bodycult in het centrum van den haag,maar die is erg duur ( centrum he ) als je meer wilt weten mort je ff een pb sturen. Dan zal ik wat fotos sturen
Dutch ink. in Vlaardingen super goeie tent, erg vriendelijk en mooie tattoos denken echt met je mee en je krijgt goeie verzorging mee. En na 6 weken mag je terug komen voor een nacontrole!
Milligans in den haag (geen idee of de naam goed geschreven is) maar zot op de hoek vd gouden regenstraat/ln van meerdervoort.
Ligt er denk ik aan wat je wil. Vriendin van mij heeft bij Jordy een naam laten tatoeëeren en die zit er niet mooi/strak op.
Ik heb 2 namen bij dutch ink. laten zetten. Helemaal strak is ook in vlaardingen Jordy en Laura ken ik niet, ff voor je vriendin, ze kunnen bij dutch ink ook opknappen!
Ik heb o.a. Ook naam, en die zit er strak op hoor Duurt even voor ie mooi strak wordt....eerste tijd zie je een soort uitloop (zal afhankelijk van de plaats zijn denk ik) Misschien wel eens bezoekje brengen aan dutch ink voor cover up/uitbreiding van andere tattoo Zo hoor ik dus altijd niks dan slechte verhalen over tattoo bob, voor zowel tattoo's als piercings zijn de verhalen niet veel soeps die ik hoor
House of tattoos in Amsterdam, erg goed. Heb daar in september mijn eerste tattoo laten zetten, zie mijn profielfoto
Dan kan ik je zeker TattooMartin in Delft aanraden! TATTOO MARTIN DELFT TATTOO & PIERCING voorbeelden flash Een erg goede en professionele shop. Mijn man heeft zijn hele sleeve er laten zetten, bij mij hebben ze een tattoo mooier gemaakt dan hij al was en heeft ook 2 superstrakke tattoo's gezet!
De ene heeft ze 8 jaar de andere bijna 5. Het zijn dikke bobbelige lijnen weet niet of daar nog iets van te maken valt....