Toilet en trouwjurk

Discussie in 'De lounge' gestart door xxmamaxx2016, 3 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Oke, ik zit ergens mee :D

Ik heb een nogal grote trouwjurk .. hoe ga ik in naar de wc?? Is dit echt zon drama als iedereen zegt? :p

Plassen.. geen probleem.. daar heb ik hulptroepen voor
    Maar...... ik heb het prikkelbare darmsyndroom dus ben als de dood dat ik net die dag naar het toilet moet voor de grote boodschap. Ik maak me er echt zorgen over .. wie kan me gerust stellen???

2. Aries

Aries Niet meer actief

Ik had geen gigantische jurk, weet niet hoe groot die van jou is, maar ik kon gewoon normaal zelf naar het toilet.

3. Lizzy1985

Lizzy1985 Actief lid

28 mei 2015
    328
    97
    28
    Vrouw
    Ik had wel een vrij grote jurk. Ik had iemand die me hielp met op het toilet komen (zorgen dat alle tule en lagen écht aan de kant waren, haha). Dat lukt altijd nog behoorlijk discreet. Tijdens de boodschap lieten ze me even alleen.
    Gelukkig heb ik die dag geen grote boodschap gehoeven, dus hoe het gaat met afvegen weet ik niet goed. maar ik denk dat je daar wel bij komt.

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik had een mega prinsessen jurk, maar kan me nou niet herinneren dat ik er moeite mee had om naar de wc te gaan. Eerst je jurk optillen en zorgen dat je alle beetjes stof in handen hebt en dan..nou ja, jeweetwel :D

5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Trek in elk geval Geen body aan met die drukknopjes van onderen.
    Wat dat lukt je gewoon niet!

Haha, we hebben er wel vreselijk veel lol om gehad hoor. Manlief kreeg het niet voor elkaar, dus een vriendin heeft toen maar geholpen.

6. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    Ik kon alle stof goed in de hoepel doen en alles omhoog houden. Ging prima.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Tip.... neem vochtige toiletpapier mee ;)
    Dat veegt veel makkelijker en dus minder kans op geveeg over een stuk van je jurk (of er lastiger bijkunnen door je jurk waardoor je met gewoon toiletpapier niet goed kan afvegen ;)).

Ik had ook een mega grote jurk (met een sleep die doorliep vanuit de jurk en 4 mtr lang was).
    Iemand hielp me op de wc en zorgde dat alle stof aan de zijkant lag en dus niks van achteren in de "weg" lag.
    De rest deed ik zelf ;)

8. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Misschien in de ochtend voor de zekerheid een norrit innemen.

9. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ik had een grote jurk met een hoepel, bij het toilet bezoek tilde ik gewoon alleen die hoepel op, alle andere stof valt daar dan in en je hebt als het ware een net om je jurk heen. ging prima hoor, ik heb geen hulp nodig gehad. ik heb ook prikkelbaar darm syndroom, en van alle stress ook last er van gehad op mijn trouwdag helaas, maar uiteindelijk was het geen probleem. het kan eventueel wel helpen om naar het gehandicaptentoilet te gaan, daar is net iets meer ruimte

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    geen ervaring mee (niet getrouwd), maar als je je druk maakt om je darmen zou ik in de ochtend 2 immodium innemen, weet je in elk geval zeker dat je ongeveer 24 uur lang niet naar de wc hoeft. en verder gewoon geen dingen eten waarvan je weet dat t vaak fout gaat....

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
  12. smarlicia

smarlicia Niet meer actief

Andersom op de wc zitten

Werkt echt!

Caithy vindt dit leuk.
  13. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    andersom op het toilet gaan zitten heb ik ook gedaan. Het voelt een beetje raar maar ik heb het gewoon thuis zonder jurk al een paar keer geprobeerd.

14. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Dat wou ik ook zeggen. Helpt het allerbeste:D Ik heb ervaring. Helpt ook tegen buikpijn.

15. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik had een grote jurk en ook nog net het geluk dat ik een grote boodschap moest doen op de grote dag.
    Ging eigenlihk prima. Ik pakte de hoepel van mijn onderjurk en deed die omhoog en zorgde dat de hele jurk in die onderjurk viel.

16. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Mijn moeder heeft me geholpen. Just to be sure. Vond ik op dat moment ook helemaal niet raar ofzo. Maar weet natuurlijk niet of dat bij jou ook kan?

Aegyo vindt dit leuk.
  17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Had geen enorm grote jurk, maar wel kort sleepje.
    Had echt geen problemen om naar de wc te gaan.
    Was eerste keer even zoeken wat handig was, maar lukte wel gewoon zelf.

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier hielp mijn man. Ik had een wasknijper mee en mn man zette de achterkant vd rok met de wasknijper vast in mn nek. Zo hing er niks in de wc.

19. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Dit deed ik ook ja. Moeders mee voor de zekerheid. Wel een ruim toilet, ik had het invalidetoilet geconfisqueerd ;)

20. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Dit, mijn zus of beste vriendin hielp me even de wc op en wachtte vervolgens buiten het hokje even

Deel Deze Pagina