Goede temp?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tinkertje, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Goedemorgen!!

Ik opende dit onderwerp daarnet ook in de andere topic maar denk dat hij beter hier hoort!??

Het zit zo

Ik zit vandaag op 4dpo en al 3 dagen heb ik 36.9 als temp! Op 1dpo 36.7.
    Nu is mijn basale temp 36,5 altijd dus ja heel blij dat hij naar mn ei omhoog gaat! Maar nu steekt hij al 3 dagen op de 36.9 , als deze temp zo blijft is dat dan voldoende om zwanger te zijn? Of moet hij toch nog stijgen? Want vaak zie ik temperaturen van nog hoger!..

Wie kan me er iets over vertellen? :)

Dankje wel!!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Nee hoor. Een stijging van 0,4 is heel mooi. Hij hoeft echt niet nog hoger te komen voor een zwangerschap.

Ps overigens is 4 dpo te vroeg om een zw te kunnen ontdekken in je temp.
    De innesteling is gem tussen 5-10 dpo ;)

3. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Heej goedemorgen rogijuli!

Aah gelukkig! Ik ging meteen al verder denken van wat als het zo blijft is dat dan wel goed want vaak zie je boven de 37 grades uitkomen etc,

Haha neee dat weet ik zeker dat dat nog niet kan, maar was meer weer aan het doordenken, aangezien ik deze hoge temp nog nooit gehad had ( 36,6 7 8 en toen bam naar beneden). Ga je toch verder denken en je afvragen of het wel oke is als dit zo door zal blijven gaan tot aan menstruatie offff hoop ik!!!.... ZWANGER! Haha

Thanks!!

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik ben ook niet hoger gekomen dan 36.9 zie kaartje in handtekening. Dus je hoeft niet boven de 37 te komen hoor.

5. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wha jaaaaa zie het mamalap! Ben echt benieuwd wat de komende dagen gaan doen!

6. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Ben echt heel er benieuwd hoe het gaat aflopen! Sinds 2 dpo al steken krampjes etc in baarmoeder, onderrug pijn vaak weeig gevoel in, op 2&3 dpo ook stralend naar mn been, allemaal tekenen van menstru die eraan zoi komen, vanmorgen ook echt gevoel gehad dat het eraan komt, maar nog niets, geen idee hoe je afscheiding eruit hoort te zien na je ei? Maar is nu weer wat wit/gelig achtig weeer anders dan vorige dagen..

Tis heel vervelend dat je niet weet wat wel of niet goed is kwa gevoel enz.. Maarja afwachten :(

7. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Op 2-3 dpo kan je nog geen zwangerschaps symptomen hebben het vruchtje moet nog innestelen.
    Krampen en steken had ik altijd na mijn eisprong om gek van te worden.
    Overigens hoeft je temperatuur niet boven de 37 uit te komen kijk maar naar mijn kaartje :D 36,9 en zwanger!

Kijk ook eens naar mijn 2 oude kaartjes op de link daar kan je nu ook mijn 'symptomen' zien. Krampen enz en toch ongesteld..

8. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Thanks rebbelflower maar ik link niets aan zwangerschap hoor voor nu, veeel te vroeg maar meer idee van waar gaat dit heen weet je wel😊 Zoo benieuwd!

Ik kijk naar je kaartjes super joh! Gefeliciteerd meid!

9. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Rebelleflower had jij na je ei ook nog een dag een soort van vruchtbaarslijm?.. Ik heb dat vandaag ineens althans lijkt er veel op 😆. Mn engels is niet zo goed dus niet alle symptomen van joi kan ik ontcijferen haha

10. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Lichaam is wel consequent bezig zeg! Vanmorgen weer 36.9 😄

Vanmorgen wel een flinke pijnscheut vanuit mn baarmoeder richting re kant! Paar seconden echt heftig! Daarna over en waren de steekjes en druk ook weer weg uit mn bm die ik afgelopen dagen geregeld voelde..
    Nu afentoe voel ik weer ietss maar niets bijzonders 😑
    5dpo kunnen alle kanten op, afgelopen 2 cyclussen werd ik op 7dpo ongesteld 😪

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,3 KB
      Weergaven:
      5
  11. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Spannend hoor! Ziet er goed uit

12. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Pff nou he! Ronde nmmr 14!

Zijn vanaf november 2014 vd pil af en voor een 1e kleintje gegaan.. Hopelijk...

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Als je op 7 dpo al ongesteld wordt zou ik een keer langs de huisarts gaan en vragen om doorgestuurd te worden naar een gynaecoloog.
    Een bevrucht eitje nestelt namelijk meestal tussen 7 en 10 dpo in. Als jouw baarmoederslijmvlies al op 7 dpo wordt afgestoten is de kans om zwanger te raken niet heel groot.
    Je zou utrogestan kunnen vragen, daar kan je je menstruatie een paar dagen mee uitstellen waardoor een bevrucht eitje de kans krijgt om in te nestelen.

14. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Hooi madelie!,

Ik ben in december bij de huisarts geweest hiervoor, hij vond dat we nog even moesten wachten niets aan de hand zei die, als we binnen een jaar niet zwanger waren dan moesten we terug komen.. Nu zit ik zelf in de zorg en vind dat absoluut niet oke, en heb ik besloten om als het ni weer niet raak is, dat ik dan weer terug ga en onderzoek eis!

Maar thnx voor je uitleg meis!

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Goed zo. Laat je niet afschepen. Een luteale fase van 6 dagen is echt tekort. Maar valt volgens mij prima te verhelpen. Succes!

16. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Thanks madelie!! Hoop ook echt dat het dit keer toch nog gelukt is! En anders tsjaa dan toch terug.. :)

17. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Pfff blijft spannend! Vanmorgen vroeg was mn temp gezakt na al die dagen 36.9 was het nu ineens 36.7.. 7dpo.

Tot nu toe nog geen bloed of gevoel dat het eraan komt.. Vind het maar eng 😞

18. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    Wat zal die morgen gaan doen... Spannenddd

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,9 KB
      Weergaven:
      4
  19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ik duim dat hij weer gaat stijgen morgen.

Je zegt dat je de laatste 2 cycli op 7 dpo al ongesteld wordt.
    Hoelang waren je lf's daarvoor dan??

20. tinkertje

tinkertje Fanatiek lid

19 dec 2014
    1.089
    13
    38
    #20 tinkertje, 12 jan 2016
    Laatst bewerkt: 12 jan 2016
    Thanks rogijuli!! Hoop het zo erg!!!
    Denk jij dat het nog kan??

Meestal was mn lf 10/11