Trage oploop zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loes28, 7 feb 2025.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes28

Loes28 Actief lid

5 jul 2020
    248
    305
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik ben er sinds dinsdag achter dat ik weer zwanger ben. Ik ben enorm onzeker na 3 miskramen op rij. Ik ben in november gecurreteerd en had het niet verwacht.

Normala gesproken knallen mijn testen snel. Zeker de laatste keer, al was dat toen achteraf gezien wel een meerling.

Nu lopen de testen langzaam op. Ik voel me ook niet zo beroerd als ik gewend ben, dus ga er heel erg vanuit dat het mis zit. Wat denken jullie van de oploop?

Bijgevoegde bestanden:

2. xRMC

xRMC Fanatiek lid

11 jun 2022
    1.367
    1.159
    113
    Vrouw
    Zijn dit de testen van de action? die lopen de laatste tijd sowieso erg traag op naar mijn idee. Ik zie een prima oploop. Hij is misschien niet zo duidelijk als je had gewild maar er is wel zeker oploop te zien en dat is volgens mij het belangrijkste.

Loes28 vindt dit leuk.
  3. Mirte94

Mirte94 Niet meer actief

Prima oploop! Als je ze van om de dag vergelijkt, zie je een duidelijk verschil. En voor 13 dpo een mooie streep. Ik had dit op 16 dpo en inmiddels is ze 4 maanden...

Sterkte in deze spannende tijd maar op basis van deze testen zie ik geen reden tot zorg!

Loes28 vindt dit leuk.
  4. Loes28

Loes28 Actief lid

5 jul 2020
    248
    305
    63
    Vrouw
    Nee kruidvat 2v5 is dit.

Dank voor jullie reacties. Misschien moet ik wat geduldiger zijn en de hoop nog niet opgeven.. Ik heb nog 1 test die ik over 2 dagen wil doen en dan stop ik ermee. Anders maak ik mezelf helemaal gek zo.

xRMC vindt dit leuk.
  5. Momster92

Momster92 Lid

4 okt 2024
    22
    12
    3
    Vrouw
    Die testen vind ik echt niet meer goed..pas op 16 a 17 dpo had ik een duidelijk lijntje met die testen, werd er ook erg onzeker van!

Loes28 vindt dit leuk.
  6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik snap je onzekerheid na alles wat je heb meegemaakt. Maar je testen lopen echt prima op. Zeker als je steeds ok de dag kijkt zie je een prima oploop!

Loes28 vindt dit leuk.
  7. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.323
    8.830
    113
    Vrouw
    Ik snap je onzekerheid heel goed, maar vind het een mooie oploop op hoor. Zeker als je om de dag kijkt. Hopelijk mag alles goed blijven gaan ❤️

Loes28 vindt dit leuk.
  8. Loes28

Loes28 Actief lid

5 jul 2020
    248
    305
    63
    Vrouw
    Sinds vanavond heb ik er helaas ook bloed bij, dus mijn voorgevoel klopte toch. Net na ik weer een beetje hoop had toegelaten. Bah, ik baal als 'n stekker.

Maar dank dat jullie zo lief met mij mee keken!

9. Rlg93

Rlg93 Lid

27 jan 2025
    16
    29
    13
    Vrouw
    Ik heb het zelfde, testen van de Action.
    Weinig oploop
    N - betekend normale test action
    E - betekend early test action

o van ochtend & a van avond.

Bijgevoegde bestanden:

10. tweedewondertje

tweedewondertje Actief lid

13 jan 2015
    142
    149
    43
    NULL
    NULL
    Ik had ook weinig oploop met de action testen maar ik ben inmiddels dik 14 weken zwanger dus zegt ook niet altijd alles.

Deel Deze Pagina