lichaam van slag??

Discussion in 'Zwanger worden' started by butterfly22, Oct 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

Jan 9, 2008
    901
    342
    63
    Female
    Hallo dames,
    Ik heb even een vraagje.
    Ik wilde in mijn vakantie de pil eigenlijk nog even doorslikken en dan stoppen met de pil.
    Nu ben ik na 1 week doorslikken mijn pil echt vergeten mee te nemen op vakantie. Toen hebben we besloten dat ik dan toen al stopte met de pil.
    Toen ik ongesteld werd was het maar echt een heel klein beetje steeds en daarna heb ik veel last gehad van flauwe steken in mijn onderbuik gehad. Dat is nu wat minder.
    Ik ben ook al eens eerder gestopt met de pil met mijn ex en toen merkte ik precies wanneer ik mijn eisprong had en constateerde ik ook het cervix-slijm.
    Deze keer ,en tot nu toe nog steeds niet, heb ik nog steeds geen slijm of wat dan ook gemerkt.
    Zou mijn lichaam van slag zijn omdat ik de pil maar 1 week heb doorgeslikt en de strip niet heb afgemaakt?

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Je hebt dus in feite 4 weken achter elkaar de pil geslikt en daarna maar een korte bloeding gehad?

Volgens mij moet je normaal een onttrekkingsbloeding krijgen zoals het normaal ook is wanneer je 3 weken slikt en dan een stopweek inlast. Pas daarna zou je pas echt met ontpillen beginnen, omdat die onttrekkingsbloeding nog in feite bij je pil-cyclus hoort.

Ben je in die 3+1 weken dat je de pil slikte + doorslikte misschien een keer de pil vergeten of te laat geweest met innemen?

3. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

Jan 9, 2008
    901
    342
    63
    Female
    bedankt voor je snelle reactie.
    echt vergeten vast wel een keer, maar vaak als ik hem s'avonds vergat in te nemen nam ik hem s'morgens meestal in.

4. steenbokje

Zou er een kans kunnen zijn dat je zwanger bent? Als je binnen 12 uur de gemiste pil hebt ingekomen, en geen diarree hebt gehad of hebt overgegeven, dan zou het 99,9% veilig moeten zijn. (mits medicijngebruik waarbij een wisselwerking met de pil optreedt)

Bij mij (gebruik microgynon 30) gebeurt het ook wel eens een keer dat ik lichter ongesteld ben dan normaal. Het is niet elke maand hetzelfde.

Dat je toch een bloeding hebt gehad nadat je gestopt bent met de pil, zal hoogstwaarschijnlijk een onttrekkingsbloeding zijn geweest. Denk dat het te laat is voor een innestelingsbloeding, maar je weet maar nooit!

Misschien even een testje er tegenaan gooien om het zeker te weten.

5. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

Jan 9, 2008
    901
    342
    63
    Female
    denk dat ik morgen maar even een testje ga halen en dan dinsdag ochtend testen. ik laat het nog wel even weten

6. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

Jan 9, 2008
    901
    342
    63
    Female
    nou heb net een testje gedaan en die is negatief.
    in ieder gaval bedankt voor je reactie

7. steenbokje

misschien is het nog te vroeg om te testen, anders eventjes afwachten tot je menstruatie weer op gang komt (ontpillen?)

wachten is nooit leuk natuurlijk, succes!

Share This Page