'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal' | nu.nl/media | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl HUH???? ik zag dit op facebook en moest wel even goed nadenken haha misschien vieren we morgen al sinterklaas voor t geval we echt vergaan
Nou, dat nieuwsbericht klinkt wel enorm spannend! Komt nou echt die journaal? Misschien hebben we ons al eeuwen vergist in de datum, en komt Sinterklaas voortaan in mei?
ohh wacht ik snap het al sinterklaas gaat ons erbij begeleiden als de wereld vergaat zie de komeet schijnt dor de bomen oh sorry haha word er wel melig van hoor
Lijkt me wel. Als het alleen voor volwassenen bedoeld was, zou dat journaal er niet zijn. Al denk ik dat het voor de meeste kinderen erg verwarrend zou zijn om nu Sinterklaas te zien (hoewel; mijn zoontje heeft nog vaak een LP-kerststal in z'n bed en zet dan het muziekje aan, dan roept hij: HET IS KERST!!! dus dit zal hij ook wel aan kunnen )
owhh haha oke dan, ben benieuwd , veel kijkcijfers hebben ze in ieder geval wel als we dan nog leven haha
Dat zal toch wel een kindproof sinterklaas journaal zijn? anders hadden we de werkelijke reden van het journaal wel geweten toch? Ik neem aan dat het niet om het aftreden gaat? Dat gaat volgens mij gewoon over. Hmmm, pieker me suf, maar weet het niet.... 1 ding staat vast. Ik zit voor de buis.
Hij heeft nog niet zo lang geleden aangegeven nog wel even door te gaan zei mijn man. Was namelijk ook het eerste wat ik dacht. Tevens denk ik niet dat hij dat in een sintjournaal gaat aankondingen. Want de sint is de sint. En altijd dezelfde, snappie