Vorige topic is verwijderd. Ik ben opzoek naar GOEDE thrillers heb de SaraLinton serie van Karin Slaughter en de boeken van Saskia Noort. Nog andere tips?
Michael Robotham vind ik goede boeken. Echt super eng. En Wulf Dorn met Trigger. Die vond ik ook echt eng.
Alle boeken van Dean Koontz, boeken van Tamo Hoag, Robert Ludlum, Stephen King, preston & child, etc. etc. etc.
Boeken van Camilla Lackberg Cody McFayden Elizabeth George Esther Verhoef vind ik ook leuk maar vind ik wel vrouwentrhillers Als je de Escobers neemt zijn ook leuk voor mannen. Ligt er net aan waar je van houdt
The Woman's Murder Club serie van James Patterson is ook goed. Leest goed weg, met leuke hoofdpersonen, goede verhaallijnen, etc. Sowieso vind ik James Patterson wel goed. Karin Slaughter ken/lees je al. Vind ik ook geweldig. Andere series/boeken van haar zijn ook goed! Ik ben zelf groot fan van David Baldacci, misschien iets minder thriller maar elk boek lees ik in 2 dagen uit. Kan 'em dan gewon niet wegleggen.
Esther Verhoef vind ik idd ook erg goed. Simone v/d Vlugt haar boeken. (Heb er tot nu toe 1 gelezen vond hem erg goed. Heb er nog 2 van haar liggen wat me ook erg aanspreekt).
Tess Gerritsen.. echt een topper qua thriller. Verder: - Mary Higgins Clark - Harlan Coben - David Baldacci - Jonathan Kellerman
Ikzelf hou erg van psychologische thrillers dan word je door het hele verhaal op het verkeerde been gezet en komt in het plot alles samen. Ik lees met name de boeken van - Sophie Hannah! Steengoede schrijver! Veel leesplezier!
Lars Kepler. S.J watson, voor ik ga slapen Jussi Adler olsen. Stephen King. Charles den Tex. Stieg Larsson. Mo hayder.
Ikzelf lees het liefst de nederlandse schrijfsters als tess gerritsen, esther verhoef, saskia noort, etc. Marion Pauw ben ben ik in dit topic nog niet tegengekomen. Heb twee boeken van haar gelezen, alletwee in 1 dag uit! Zo spannend schrijft zij.