Loes den Hollander Nelleke Biesheuvel Corine Hartman Ben nu bezig in de boeken van Ruth Rendell, even wennen, maar vind ze steengoed. Is wel een ander slag boek dan bovenstaande. Geen thriller, maar wel aanraders zijn de boeken van Herman Koch Nicci French ofcourse. Er zijn ook veel goede scandinavische schrijvers, al een aantal zijn genoemd, maar bijvoorbeeld Lisa Marklund. Boeken van Karin Fossum zijn meestal ook leuk/goed. Ik lees mee, want ben altijd op zoek naar goede schrijvers!
Tess Gerritsen klinkt misschien nederlands, maar is het niet hoor De boeken van kathy reichs zijn ook erg spannend (van de bones tv serie). Ik vind de boeken van lee child ook altijd spannend, maar weet niet of dat nou echt thrillers zijn. En James Patterson vind ik ook erg spannend, hij heeft verschillende series. Die van Private zijn erg spannend.
ik ben helemaal fan van patricia cornwell en dan met name de kay scarpetta serie. heeft wel wat weg van de sara linton serie. liefs doris
Boeken van Marion Pauw, Simone van der Vlugt, Esther Verhoef, Nicci French, Ruth Rendell, Linda van Rijn.
Sue Grafton Lisa Gardner Lee Child, daar is de film Jack Reacher op gebaseerd Saskia Noort Nicci French Patricia Cornwell Kathy Reichs, de Tv-serie Bones is daar op gebaseerd James Patterson Karin Slaughter Tess Gerritsen En nog veel meer, maar deze zijn zo uit mijn hoofd