Ik kom graag in contact met de eigenaar of de plaats waar hij verblijft. Hij reageert op de naam: Panter. Op zijn paspoort staat ook de naam poortje (geboortenaam) Mijn gegevens staan op zijn paspoort maar die kloppen niet meer. kleur: gestroomlijnd Geslacht: Reu ras: Pitbull x Am. Stafford (volgens paspoort) Heeft een witte borst (eventueel extra foto voor vergelijken) Leeftijd: Momenteel rond 6 jaar. Geboren rond april 2011. Vermist geraakt sinds augustus 2013 (was toen niet gechipt). Wie kent deze hond:
Lief koppie heeft hij, maar helemaal snappen doe ik het nog niet. Hij is dus vermist geraakt, maar samen met zijn paspoort?
Is al 3 jaar vermist en wordt nu online gezocht? Poortje is een aparte naam voor een hond. Is het niet van Dierenverblijf Het Poortje?
Misschien is de hond gestolen? Maar dan zou de dief ook geweten moeten hebben waar het paspoort lag of de moeite hebben genomen om het hele huis overhoop te halen alleen voor dat paspoort...... Maar dan neem ik aan dat TS wel had vermeld dat de hond gestolen was in plaats van vermist.. Of ze moet de hond samen hebben gehad met een ex ofzo en dat de ex de hond weggedaan heeft ofzo? Ik snap het dus ook niet. Hond is er dus vandoor gegaan samen met zijn paspoort?
Ik begrijp het ook niet helemaal. Hij is dus al 3 jaar vermist? Met zijn paspoort of zonder? Neem aan dat alle asiels ed al afgebeld zijn? Welke omgeving gaat het om?
Ik heb het gevoel dat de hond misschien door een expartner is meengenomen. Klopt dat? Heel veel succes met vinden en ik hoop dat je er nog achter komt. Drie jaar is wel lang hoor. Beestje is vast ergens anders gewend nu.
Het klinkt een beetje vreemd zo. Ik snap het niet helemal. Ben bang dat ik een hond ook niet zo van een foto zou herkennen.
Ik snap het ook niet helemaal. TS, ben jij zelf jouw hond kwijt? Jouw (inmiddels) foute adresgegevens zullen mensen die de hond herkennen zonder chip ook niet kunnen herleiden. Succes!
Hij is waarschijnlijk in Arnhem en omgeving. Ik heb hem ooit als pup gekocht, zijn geboorte naam was Poortje. Hij is in combinatie met paspoort gestolen door me ex. (eerst paspoort, daarna hond) Hij heeft hem daarna weggedaan (waarschijnlijk verkocht) met paspoort. Niemand die ik ken, weet waar hij heen is (of wilt het vertellen). Ik heb jaren lang facebook afgezocht of ik ergens foto's langs zag komen en asiels geprobeerd, aangifte heeft nooit zin gehad (geen bewijs), andere mensen zijn naar hem opzoek geweest. Ik heb geprobeerd hem terug te kopen en hem op te halen. Maar hem nooit terug gekregen/gevonden. Ik mis hem zo erg, ik heb zoveel verdriet om hem en ik hoop nu eindelijk te weten te komen waar die is, of hij leeft en hoe het met hem gaat. Als hij geen huis heeft dan wil ik hem graag weer terug meenemen. Ik heb op facebook (groepen in de omgeving van Arnhem bericht geplaats en op waar is me angel), ook heb ik beheer gevraagd hier een bericht te mogen plaatsen omdat hier landelijk bereik is. Ook staat er een advertentie op marktplaats. Ik heb eventueel een foto van zijn witte borst voor vergelijk als iemand hem denkt te herkennen.
Wat een enorm nare vent, echt een rot streek. Hopelijk vind je hem ooit. Kun je niet nog een algemeen fb bericht er uit gooien en vragen of iedereen hem voor he deelt op fb. Hij kan wel ergens in het noorden zitten ipv alleen arnhem en omgeving.
Fraai dan. Misschien ook handig om te vermelden hoe die vent eruit ziet. Want dit soort honden zie je overal wel lopen.
Ik heb WAAR IS ONZE ANGEL opgezocht op Facebook. Daar kwam ik inderdaad Panter tegen in je bericht. Ik heb je bericht op Facebook gedeeld. Woon zelf in Drenthe.
En hier meld je je speciaal voor aan op een zwangerschapspagina? Misschien beter om een ander forum op te zoeken, wat bv over honden gaat