Gewoon omdat ik benieuwd ben... Vriendin haar zoontje is 9 mnd en heeft nog geen één tandje en een andere vriendin haar dochter bij 4 maanden al een ondertand!
Bij 6 maand kwamen de onderste 2 tandjes ,bij 10 maand de bovenste 2 tandjes en bij 14 maand kwamen er 3 kiesjes.
Heey Shampoo! Kan me jou nog herinneren tijdens zwangerschapsperiode over wat onzekerheden.. tis allemaal goed gekomen he! Hier nog geen tandje te bekennen! Groetjes, Jolanda
9,5 maand de ondertandjes, met 10,5 de boventanden en nu net voor haar 1e verjaardag is de 5e door en de 6e tand onderweg.
Op dit moment (6,5 maand) is er een tandje bezig om door te komen. Dat is Bas zijn eerste tandje. ik vind het wel heel zielig als ik hem hoor krijsen/gillen van de pijn. Dit is niet de hele tijd gelukkig, maar zo zielig. Gelukig bestaat er paracetamol.
De 2 middenonder tandjes kwamen met 5.5 mnd, zat nog geen 2 dagen tussen. En verder als volgt: 7 mnd: 2 middenboven tandjes 8 mnd: 2 andere tandjes boven 1 jr: 2 andere tandjes onder 13 mnd: 4 kiezen 15 mnd: 3 hoektanden Nu nog wachten op die laatste hoektand! (en dan natuurlijk nog de laatste 4 kiezen als ze wat groter is)
Bij 3,5 maand beide ondertandjes (wat een ellende was dat...) En gister beide boventanden (niks gemerkt!) Dus met bijna 9 maanden.
De eerste 2 (onder)tandjes waren door toen ze 5 maanden was. De boventanden waren door toen ze 8,5 maand was.
Met 9 maanden de ondertandjes, een week later twee boventanden, weer twee weken later nog twee boventanden en nu met 11 maanden weer twee ondertanden. Hij heeft nu voor het eerst wat last van het doorkomen.
Hier bij 5 mnd 1 wk de eerste tandjes: onder (2). Inmiddels is net een paar dagen het eerste boventandje door en is de tweede op komst.
Hier bij 9 mnd en 2 weken en 6 dagen (vorige week woensdag dus) kwam ons meisje haar eerste tandje door (onder).