waar leuke kinderschoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovely83, 14 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb me vanmiddag suf geshopt naar de eerste loopschoentjes voor N. Nergens kon ik wat leuks vinden.
    Wie weet leuke webshops met goede schoentjes voor de eerste stapjes?

2. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Is geen webshop, maar bij Schoenenreus hebben ze super leuke en stevige kinderschoenen. Begint al bij maat 19 daar.

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Webshops weet ik helaas niet, maar van gewone winkels heeft Scapino best wel wat leuks. Ik stond er een paar weken geleden al te kwijlen, maar ja eerst moet madame maar eens goed gaan stappen (en grotere voeten krijgen).

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

hihi, dat heb ik ook ja... :)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    heb nu een site gevonden waar ze schoenen van shoesme verkopen oefenschoentjes iemand daar ervaring mee?

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ja shoesme schoenen vallen klein! Ik had schoentjes voor mn dochter gehaald voor de winter maar ze kan ze nu al aan (maatje 19 is dus maatje 18).

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    oke goed om te weten dus! Een maatje groter nemen dus.

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    vind juist dat ze daar niks bijzonders hebben.
    was er vanmiddag nog maar veel kleins hebben ze niet.

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    v&d heeft hele leuke en soepele schoentjes. moet je maar eens kijken

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoi, ik ga eigenlijk altijd naar de 'betere' schoenenzaken. Daar verkopen ze schoenen van bijvoorbeeld Jochie en Bardossa. Dat zijn merken met schoentjes met flexzool. Als je die merken intikt in google vind je vast ook wel wat webshops.
    Inmiddels heeft Fenne schoenen met een harde zool en heeft ze Brakkies, Clic! en Petit Shoes.

11. Shoesme zijn geweldige schoenen. Fenna heeft ze hier en ze zijn dus superflexibel, waardoor ze net zo loopt als op blote voeten. En echt leer, dus toch ook stevig. Ze zijn wel aan de prijs, maar ja.. dat heb ik er wel voor over.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    het zijn inderdaad prijzige schoentjes, maar vind het belangrijk dat het echt goede schoenen zijn. Voor schoenen en jas voor mijn kids kijk ik eigenlijk niet naar de prijs maar naar de kwaliteit.
    Ik ga ook nog even googlen naar de andere merken.
    In de stad shoppen geef ik op heb volgens mij alles al gehad.
    Denk ook dat het komt omdat er veel uitverkoop is en al het leuke al weg is.

13. Jelle heeft nu Shoesme schoentjes. Hij is nu 18,5 maand, loopt sinds 1,5 maand los.
    De schoentjes die hij heeft hebben een flexibele zool; ik ben er wel tevreden mee maar heb dus nog niet al teveel kinderschoenervaring ;) (Het is zijn tweede paar, eerste paar was een stel flutschoentjes van de prenatal maar toen liep ie ook nog niet los).

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

clic! is leuk ja :)

en ik vond scapino wel leuke dingen hebben... maar enkel in "grotere" maten :(
    anne heeft mt21 en daarvan hadden ze enkel winterschoenen??

15. Saskia78

hmm zoals een meneer in een luxe schoenwinkel ooit tegen mij opmerkte... "als alle goedkope schoenen per definitie slecht zouden zijn.. zou driekwart rotterdam nu slecht lopen"
    je moet alleen wel kijken wat je koopt.. goedkoop is niet perse slecht... maar duur dus ook niet perse goed.

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
  17. Saskia78

hmm heb ik laatst ook gekeken.. superleuk maar niets besteld omdat de hele kleine maatjes steeds uitverkocht waren :(

iteindelijk besteld op originalbrands.nl en slippersandshoes.com :)

Deel Deze Pagina