Goede Tip voor de moeders met kids in de luiers

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Happyness, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyness

Happyness Actief lid

10 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw ik zie inderdaad dat de prijzen oud zijn :( sorry!

Maargoed dit topic heeft uitzich zelf handige tips meegekregen! Doekjes van de Hema bijvoorbeeld of de Actie van de Etos haha zodoende toch een nuttig topic ;)

2. Tese

Tese Niet meer actief

Nope die van de action zijn het goedkoopste. 1.99 € per 2 pak en dan zitten er 100 doekjes in per pak terwijl in alle andere pakken 65 of 72 zitten. En ons bevallen ze erg goed!

3. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    handig

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Action billendoekjes zijn idd het goedkoopste. Helaas hier een meisje dat errug heftig reageert op die doekjes..

Hier bevalt Zwitsal heel erg goed maar ja die zijn dubbel zo duur als bv hema of kruidvat & etos in de aanbieding.
    Hier bevallen de kruidvat en etos doekjes t beste, Hema heb ik laatst gekocht en moeten we nog uitproberen.

pampers zijn verschrikkelijk slecht, stink stink stink en plakkerig en nat bah!

Luiers; Kruidvat en daar zweer ik bij zowel qua prijs als kwaliteit:)

Voeding: Waarom Nutrilon? Als je geen kindje hebt met een allergie is eigen merk voeding net zo goed en vaak zelfs nog in dezelfde varianten verkrijgbaar. Wordt allemaal op dezelfde manier gemaakt hoor!!

Hier een BV kindje dat na 4 mnd BV beu was helaas en nu vanwege verschrikkelijke koemelkallergie op Nutramigen zit.

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Dit is een actuele luiersite MET alle aanbiedingen!

De luier vergelijk site

@troetelbeer: Allergene melk krijg je volgens mij vergoed. Even de bonnetjes goed bewaren dus!

Luiers: kruidvat maat 4+ en 5+
    Doekjes: kruidvat of hema, ligt aan aanbieding of waar ik toevallig
    kom.
    melk: kruidvat standaard 2

6. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ja zo kwam mijn mama vroeger ook aan luiers voor mij. Van de pamperfabriek.. voor weinig.

7. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    je kunt je ook aanmelden op www.watkostenluiers.nl
    Dan krijg je (twee)wekelijks een mail met de actuele aanbiedingen van zowel luiers als luierdoekjes. Het gaat dan wel om de bekende luiermerken en kruitvatluiers. Lidll en Aldi e.d. worden niet in het overzicht genoemd.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

klopt die kopen we dan ook . We vinden deze doekjes erg fijn. Echt mooie aanbieding.

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even opletten hoe actueel die prijzen zijn.... Het eerste het beste product wat ik pakte was laatste prijscontrole november 2005. Dus..................................

10. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.611
    1.065
    113
    Hier

Deel Deze Pagina