wauw ik zie inderdaad dat de prijzen oud zijn sorry! Maargoed dit topic heeft uitzich zelf handige tips meegekregen! Doekjes van de Hema bijvoorbeeld of de Actie van de Etos haha zodoende toch een nuttig topic
Nope die van de action zijn het goedkoopste. 1.99 per 2 pak en dan zitten er 100 doekjes in per pak terwijl in alle andere pakken 65 of 72 zitten. En ons bevallen ze erg goed!
Action billendoekjes zijn idd het goedkoopste. Helaas hier een meisje dat errug heftig reageert op die doekjes.. Hier bevalt Zwitsal heel erg goed maar ja die zijn dubbel zo duur als bv hema of kruidvat & etos in de aanbieding. Hier bevallen de kruidvat en etos doekjes t beste, Hema heb ik laatst gekocht en moeten we nog uitproberen. pampers zijn verschrikkelijk slecht, stink stink stink en plakkerig en nat bah! Luiers; Kruidvat en daar zweer ik bij zowel qua prijs als kwaliteit Voeding: Waarom Nutrilon? Als je geen kindje hebt met een allergie is eigen merk voeding net zo goed en vaak zelfs nog in dezelfde varianten verkrijgbaar. Wordt allemaal op dezelfde manier gemaakt hoor!! Hier een BV kindje dat na 4 mnd BV beu was helaas en nu vanwege verschrikkelijke koemelkallergie op Nutramigen zit.
Dit is een actuele luiersite MET alle aanbiedingen! De luier vergelijk site @troetelbeer: Allergene melk krijg je volgens mij vergoed. Even de bonnetjes goed bewaren dus! Luiers: kruidvat maat 4+ en 5+ Doekjes: kruidvat of hema, ligt aan aanbieding of waar ik toevallig kom. melk: kruidvat standaard 2
je kunt je ook aanmelden op www.watkostenluiers.nl Dan krijg je (twee)wekelijks een mail met de actuele aanbiedingen van zowel luiers als luierdoekjes. Het gaat dan wel om de bekende luiermerken en kruitvatluiers. Lidll en Aldi e.d. worden niet in het overzicht genoemd.
Even opletten hoe actueel die prijzen zijn.... Het eerste het beste product wat ik pakte was laatste prijscontrole november 2005. Dus..................................