Hoi, Ik heb een vraagje. Sinds een tijdje weigert mijn zoontje alle soorten fruit. Ik dacht eerst een fase, maar het duurt nu wel erg lang. Hij wil geen stukken, geen potje, geen verse puree, helemaal niks. Als ik een banaan of peer ofzo bij hem in de buurt houd gaat hij al kokhalsen. Ook geen frutapura zakjes oid. Helemaal niks wil hij. Ik weet het echt niet meer. Heeft iemand van jullie nog tips? Groetjes suus
Hier ook een jongentje dat geen fruiteter bleek te zijn. Nu gaat het wat beter en eet hij manderijnen, sinasappels en druiven en sinds heel kort kleine stukjes appel. Om te zorgen dat hij toch wat binnen kreeg maakte ik cupcakes met fruit. Gewoon van dat cakespul wat je met water aan moet lengen en dan wat gepureerd fruit of tutti frutti erdoor. Ik ben ook ondertussen wel gewoon blijven aanbieden hoor, het heeft bijna een jaar geduurt maar toen nam hij toch wel wat. Je kunt ook fruit pureren en door de yoghurt heen doen misschien dat er daarin getrapt wordt. En de cb arts adviseerde me om optimax te halen, een vitamine pil die ze al vanaf 1 jaar mogen hebben. Groetjes Antia
Hee meiden, Bedankt voor jullie reacties. Ik kon niet eerder reageren. Ziggo was bezig met de internetverbinding. Liga erdoor heen pikt hij ook niet. Door de yoghurt heen ga ik eens proberen, dat had ik nog niet gedaan. Ik denk dat hij dat wel pikt en anders ga ik voor de cupcakes, want dat vind hij wel lekker. Ook zal ik de optimax halen, weet je zo waar ik dat kan krijgen, gewoon bij de drogist of alleen bij de apotheek? Groetjes suus
apotheek verkoop ze sowieso maar ook de drogisten wel hoor en hier verkoopt de plus (supermarkt) het ook dus misschien zijn er wel meer die het verkopen. Groetjes Anita