goede tips gezocht (zit er beetje doorheen nu )

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door augurkjes, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ben vandaag dan 38 weken zwanger maar na me bezoek vorige week aan de gyn heb ik behoorlijke pijnlijke lizen overgehouden.

DIe meid ging even voelen hoever me kleine ingedaalt was en letter helemaal met haar gewicht duwen bij me venusheuvel en in me liezen. Het is 1 a 2 dagen ernaar beter geweest maar gisteren in de avond kwam het oppeens terug.

Dus ik dacht nou gewoon op tijd naar bed, rustig aan doen en komt het goed. Nou helaas niet. Heb vannacht bijna niet kunnen slapen van de pijn. Ik draai nog al veel, maar ik kon nu niet draaien dat deed zo pijn aan me liezen, ben er gewoon de hele nacht misselijk van geweest van de pijn. Ook heb ik onwijs veel harde buiken, en het maagzuur word ik helemaal naar van. Elke nacht dus ook zo rare vieze smaak in me mond.

Maar zit er nu gewoon doorheen dat ik niet fatsoenlijk kan slapen, sterker nog ik vraag me wel af hoe ik het moet doen met bevallen. Kan me benen haast niet wijd doen want dan doet het zo zeer. Niet normaal. Ben er echt verdrietig van allemaal, ik had zoveel zin in de bevalling, zat er totaal niet tegenop. Maar nu toch wel omdat ik gewoon niet tot me rust kom, en ik moet toch wel uitgerust zijn wil ik gaan bevallen. Ben bang als die blijf nog min 2 weken tot ik ben uitgerekend dat ik een lopend wrak word.

Wie heeft er dus tips, de pijn in me liezen voelt voor mij als het grootste probleem, wil zo graag weer kunnen draaien in me bed zonder te moeten huilen van de pijn, en misselijk zijn.

Bedankt alvast alle tips zijn zeker welkom !!!

2. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    Ik ken het wel een beetje... ze drukken soms heel erg hard als ze gaan voelen of het kindje is ingedaald dat je zoiets heb van hallo???? ik heb ook nog gevoel daar... maar ik heb er nooit zoveel last van gehad erna... misschien is een warme kruik lekker.

Gisteren heb ik te horen gekregen dat ze me gaan inleiden morgen, vanacht maar 4 uurtjes geslapen ongeveer maar heb echt super veel energie :)
    Vorige week dacht ik nog hoe moet ik in godsnaam een bevalling doen als ik zo moe ben en dan had ik 8 uur geslapen ofzo dus het komt echt wel goed! ;)

3. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    Ik heb er geen ervaring mee, maar idd een warme kruik proberen?
    Misschien helpt het ook als je voedingskussen onder je bovenbenen legt en zo met je benen erover probeert te liggen? Een bad nemen om te ontspannen, massage vragen aan je ventje?
    Zeker ook overdag proberen om veel te rusten, zoek afleiding zoals boekje lezen of tv kijken, mss helpt dit?
    Nog eventjes volhouden en je kan je kleintje in je armen houden!!
    Veel succes meid!

4. nienchen

nienchen Lid

6 mrt 2009
    84
    0
    0
    Ik zou het toch ook even melden bij de gyn of bij de huisarts. Misschien is er iets met je bekken. Het lijkt me niet helemaal normaal, dat je niet kan draaien en moet huilen van de pijn. Strekte ermee!

Deel Deze Pagina