Ja hoor, maar dan zou ik wel voor mat gaan en niet voor glanzend... En inderdaad: kies de goede kleur.
Ja, als het dichtbij je eigen huidskleur is en iets glanzend wel. Maar zo'n steunkousenbruine-niet glanzende-bejaarden panty...dié kan dan weer niet.
Mits de kleur past bij eigen huidskleur. En het alleen gedragen word bij een rokje of jurk. Dan vind ik het kunnen. Maar ik zie soms ook wel eens mensen met korte broekjes ofzo ermee lopen en dat vind ik niks. Maar vooralsnog moeten ze het zelf weten, ik heb er verder geen last van.
Nee, langleve de bruin zonder zon! Gewoon 1 laagje heel goed uitsmeren zodat het wit van je benen iig weg is (niet poepiebruin dus)
Ik zie het meteen als een meisje of vrouw een huidskleurige panty aanheeft...en het ziet er niet uit!! Panty op zich vindt ik wel heel mooi; zwarte panty met print, met blokjes, streepjes etc. Maar huidskleurig? Waarom?
Grappig, verdeelde meningen . Ik weet het zelf niet. Vind niet echt mooi, maar heb zelf niet (meer )van die mooie benen en dan ben ik wel geneigd om er toch maar naar te grijpen. Hoe doen jullie dat? Een kleurtje op je benen? Ik ben zo bang dat ik strepen krijg als ik er zelf iet op smeer.