Van de sportfysio heb ik een hardloopschema (interval) meegekregen. Ben nu dus op zoek naar een app waar je zelf een schema kan invoeren. Dus bv. 1-1-1-2-1-2-1-2-2 en dat die app dan na 1 minuut zegt; lopen, weer een minuut laten wandelen enz. Heeft iemand een goede tip hier voor?
Dat je het zelf kunt invoeren niet. Maar ik vind de interval training van Evy heel erg fijn. Wordt echt rustig opgebouwd zodat het voor iedereen vol te houden is.
Ik heb ook met Evy hard gelopen, was erg goed te doen. Het wordt rustig opgebouwd, en het is inderdaad paar minuten hardlopen, paar minuten wandelen etc. Je zou even kunnen zoeken wat haar exacte schema's zijn.
Runkeeper. Ik voer ook mijn eigen (die van mijn hardloopjuf) trainingen in. Ik heb wel de betaalde app. Maar ik denk dat dit met de gratis versie ook kan. Als je deze wil proberen wil ik de stappen om de eigen schema in te voeren wel doorgeven. Mij lukte het eerst ook niet.
Er is hele fijne muziek bij uitgezocht die precies past bij het loopritme. Als je je eigen muziek pakt dan hoor je haar niet meer wanneer je moet lopen en wandelen.
ik ben ook begonnen met de app van evy, kon toen via die app gewoon Spotify openen en eigen muziek luisteren. muziek ging dan zachter op het moment dat ze wat zei... ik vond het een prima app, later met runkeeper en nu via tomtom sports.
Met IntervalTimer kun je zelf de interval invoeren. Trilt als je toe bent aan volgende blok. Ik zet meestal Runkeeper ook aan voor muziek en tijd/afstand