Hallo allemaal, hoe bedoel je testdrang haha ben pas 7dpo... Toch lijk ik iets te zien ook op de foto. Iemand anders ook? Of wil ik het gewoon te graag?
Poe... soms lijk ik m te zien.. soms niet... Sorry, ik snap dat je hier echt niks aan hebt.... Wel errug spannend!
Haha ik snap wat je bedoelt! Ik kan het zelf ook absoluut geen positieve test noemen Maar tsja normaal omo-wit als ik niet zwanger ben dus ieder inieminie streepje geeft hoop...
ik wil niet heel vervelend doen, maar ik zie een wit streepje met aan de contouren daarvan aan elke kant een roze pennenstreepje. Helaas zijn witte streepjes en grijze streepjes indrogers en helaas geen positieve testen. MAAR je bent nog super vroeg dus het kan nog alle kanten op
Ik zie ook wat, morgen weer een testje (voor de testverslagen is overmorgen waarschijnlijk te lang , tenminste bij mij wel 😉 misschien zie je dan wel al wat meer, hier ook vanaf zondag licht oplopende testen en DO is mijn NOD Spannend duim voor je
Haal hem anders eens uit elkaar? Dan zie je het meestal makkelijker 😊😊 Zo zag ik het bij mij op 8 dpo 😄
Allemaal bedankt voor het mee turen! Superfijn dat ik niet de enige ben die iets ziet hihi. Weet natuurlijk wel dat een schaduw lijntje op 7 dpo niets hoeft de betekenen Schaapje wat spannend dat jij ook tuurtestjes hebt, hopelijk lopen ze snel op tot knalpositief! Lorelai, kan m niet uit elkaar halen want heb m al weg gegooid... Morgen weer een testje, heb de early van predictor in huis gehaald... Als die wit blijft weet ik genoeg...
En gladsyx ik weet niet hoe ik m in negatief moet zetten Zal jullie trouwens op de hoogte houden van de test morgen, ben zelf ook erg benieuwd!