Hey ik zou t nog ff laten weten Heb wel weer streepjes geplast maar echt net zo minimaal als op eergisteren. Aangezien het nu 48 uur geleden is sinds de eerste test en ik geen verschil zie ga ik er dus maar vanuit dat zo'n streepje niet betekent dat ik zwanger ben (anders had ie nu duidelijker moeten zijn). Verder is het natuurlijk nog erg vroeg en kan het alle kanten op... Mocht er nog een wat spannender testje komen dan zal ik m weer even laten zien
Ik weet dat dit niet hoopgevend is maar dit had ik ook afgelopen ronde.. Heb 3 dagen lichte stteepjes geplast die ik lastig op de foto krijgen. Helaas gewoon ongesteld geworden
Hoi allemaal, gistermiddag en vanmiddag toch nog eens getest (met action dit keer). Gisteren zag ik niks op de test maar op die van vanmiddag lijk ik iets te zien... Heb ze even gesloopt en op papiertje geplakt, de onderste is van vanmiddag (niet heel erg geconcentreerde urine trouwens...) Heb m ook even in negatief gezet. Iemand anders die ook iets ziet? Had ik er nu nog maar 1 voor morgen met ochtendurine Argh ik haat testdrang...
Het lijkt op de telefoon beter te zien te zijn geloof ik. Op de PC zie ik echt niks inderdaad. Test was wel droog maar had m even doorgespoeld met water. Daarom zietie er wat vochtig uit. Het lijntje staat er dus nog wel na het doorspoelen
Zie op de onderste foto wel wat, maar vindt hem grijzig ipv rozig. Hoe ziet de kleur er in het echt uit?