Zie dat je een dochter heb verloren met 22wk,wij ons zoontje met 22 wk 7,5 jaar terug,dus weet hoe het kan zijn om snel weer zwanger te mogen raken...
Och Maris ik zie het nu in je onderschrift... het missen van haar bij een negatieve test wordt telkens groter, dan denk ik, zij had gewoon hier bij ons moeten zijn... ♡☆♡ Maar we houden hoop....
Ik lijk iets te zien maar je foto zijn behoorlijk onscherp dus met inzoomen wordt het helemaal niet te beoordelen. Kan je nieuwe scherpe foto's maken? Het liefst op een witte ondergrond en iets dichterbij?
Ik ga proberen op zn minst 1 dag over te slaan! Het heeft toch geen zin zo, word moe van dat getuur! Jij?
Ik zie op alle testen wel iets. Maar ik weet niet hoe het zit met pregnyl. En je bent denk ik best vroeg met testen. Hoe lastig het ook is, je kan niks anders dan afwachten en testen 😁 Wat mij hielp was de digitale test. Niet perse met indicator, maar gewoon die zegt 'zwanger' of 'niet zwanger'. Dan was mijn tuurstreep ook zo vaag, niemand zag hem, maar was dus wel zwamger. Paar dagen later was het streepje ook duidelijker
Dankjewel Liefsvanmama. Ik ben ook erg vroeg, dus ga proberen even een dag over te slaan. Ik heb deze ronde geen Pregnyl gespoten, dus dat maakt het extra spannend nu! Ik kan het niet helpen dat ik echt wat zie op de testen, ver weg, dat zeker, maar ik vind ze gewoon niet omo-wit. We zullen zien! Nogmaals bedankt voor je reactie
Ja kan begrijpen dat je zat bent van al het turen, word ik ook.. Ik denk dat ik woensdag pas weer ga testen.. Vind het wel heel spannend. Upload je weer een foto als je getest hebt? Ben heel benieuwd
Ik krijg mijn foto's niet meer goed om gepost.... Zie hem zelf ook nauwelijks. Ga nu wachten totdat hij duidelijker is, mits hij dat uberhaupt wordt!
Mees, ik denk dat je wel zwanger bent. Ik zou effe naar de winkel racen voor een predictor early, die van 6 dagen voor nod. Ik denk dat het streepje daar nog duidelijker op te zien is.