Dat dacht ik dus ook al. Maar betekent het dan dat hij automatisch negatief is of heeft het toch iets van hcg opgespoord door dat het wel opgehoopt zit waar normaal de test streep komt. Dat is nu iets wat ik me afvraag. Dat deze sowieso negatief is in de zin dat het streepje niet klopt ben ik me wel van bewust gelukkig Je zou maar zo een streepje krijgen als eerste test en helemaal gelukkig zijn
Ik wil morgen sowieso nog opnieuw testen want heb zelf niet het idee dat de laatste test klopt. Al hoop ik natuurlijk wel gewoon zwanger te zijn hahaha
Helaas vanmorgen was de test omo wit. Vandaag 11 dpo. Ik wacht nu maar gewoon mijn Nod af die woensdag. Mocht ik het dan nog niet zijn geworden doe ik nog wel een test. Thanks voor het mee kijken weer dames 😘
oh wat jammer zeg! wilde net reageren dat de test voor 10 dpo er oké uit zou kunnen zien, maar heb ook vaker zulke lichte streepjes gehad op testen en dan bleek het toch niks te zijn.. :S succes met afwachten, hopelijk toch snel een mooie positieve test!