Wie is er bekend met de easy@home zwangerschapstesten? Vanmorgen heb ik er eentje gedaan en ik zag daar een heeel licht tuurlijntje op, maar twijfelde of er überhaupt kleur in zat. Net nog eentje gedaan en hierbij weer die twijfel. De bovenste is hoe die is opgedroogd (die van 07:00) en de onderste is op de foto 10 minuten geleden gedaan. Hebben deze testen dit altijd?
Ik denkt dat dit gewoon positief is hoor.. Pas als ze opgedroogd zijn kan er een insroogstreep komen (zo dun als een penstreep) ik test altijd met easy@home en als ik niet, Zwanger ben is ie ook echt wit!
Ik heb een doosje gehad met hele vervelende indroogstrepen. Dus sindsdien wat voorzichtiger met deze testen. Ik hoop voor jou dat dit uiteraard gaat oplopen tot een hele mooie knaltest.
Ik heb ook indrogers zoals deze gehad. Ik doe er een foto bij van m’n allereerste positieve test op 7dpo.
woow dat is een duidelijke indroger! Zal het bij mij ook zijn denk ik.. vanavond nog een Predictor doen en dan weten we het zeker.
Ja alleen gekke is dat ik gister ook een streepje had op de Predictor, dus zouden twee testen dan valse lijntjes geven
Ik heb nooit een indroger gehad op de easy@home (en er heel wat versleten). Wisselende ervaringen lees ik hier. Het lijkt me sterk dat de predictor ook een indroger geeft, super spannend!
Maar je ovulatietesten knallen ook. Dus het kan echt hoor. Ik hoop van niet voor je, maar je lichaam doet in ieder geval een beetje bijzonder.
Even in de middag testen? Was bij mij altijd beter Kan natuurlijk dat hij reageert op een ei. Maar kan ook dat je ovu reageerd op hcg
Ik had met zo’n lichte streep ook niks op de predictor! Met 8/9dpo had ik ook zo’n lichte easy @ Home. Zou morgen nog eens testen om te kijken of die oploopt ☺️. Hierbij mijn lichte test.
Nou ik heb er 4 gedaan want zo ben ik, het is voor mij nu een onderzoek ik denk echt dat het een foute batch is want ze hebben het allemaal (en het is ook geen LH meer want m'n ovulatie is niet meer positief, wel donker maar zeker niet positief).
Klinkt mss stom maar even eentje van dezelfde batch gewoon in water dippen? Als ie dan ook een streepje geeft, is er echt wat mis (ik baal wel, wilde deze eigenlijk ook weer gaan kopen, maar als ze indroogstreepjes geven... )