Zie je ze op alle foto’s van de Predictor?? Kwaliteit word echt ruk na uploaden, en twijfel zelf nog steeds heel erg!!
Op de laatste foto van je Predictor zie ik hem wel! Spannend hoor. Nu afwachten tot je weer geconcentreerde urine hebt en dan nog een Predictor? Vind die zelf altijd toch het duidelijkst, ook al zijn ze steeds moeilijker te krijgen haha
Idd over een paar dagen maar nogmaals testen... wil niet meteen morgen testen, het is nl niet de eerste keer dat ik streepjes plas op predictor zonder zwanger te zijn... maar kv2v5 heeft dit nog nooit gedaan bij me, en door de spotting begon ik te twijfelen, vandaar getest vandaag
Hij is niet per se duidelijker geworden hoor, kijk.... View attachment 700477 Het is echt maar extreem licht en heb weleens vaker zulke streepjes geplast zonder zwanger te zijn, maar bij mijn dochter begon de predictor ook zo op 9dpo... als gister of eergisteren dan echt innestelingsbloedinkje was dan zou het wel kunnen kloppen toch??
Morgen niet denk ik maar dat de meeste dames het zien is voor mij al heel wat aangezien ik zelf echt zo hard twijfel of het nou wel of niks is
Ik vind het nu wel echt rete spannend dames!!! Zou echt een wonder zijn aangezien mijn 2 kids via de mmm zijn gekomen! Ik ben wel een paar weken geleden begonnen met teunisbloemolie en saw palmetto supplement, dus wie weet!! (Of het is gewoon weer vals alarm ) Zie jij ze op predictor @RoGiJuLi ??
Op je bovenste foto zie ik wel iets op de andere 2 niet. Is het lijntje ook echt roze…? Spannend hoor! Las dat je wel vaker ook lijntjes had op de predictor, hier helaas ook deze ervaring maar dan wel met de Express.
Op de predictor lijkt het ook wel of ik wat zie. Maar die is ook wel eens vals positief dacht ik.. Ik hoop het voor je dat het echt zo is!
Ene moment lijkt het roze andere moment grijzig. Ik kan er echt niets duidelijks van maken... ik heb enkele maanden terug idd op zowel early als express zo’n lijntje gehad, maar nog niet eerder “spotting” gehad vlak voor een test, vandaar dat ik aan een innesteling dacht... we zullen dus geduld moeten hebben
Dat was toch alleen vroeger zo? Ik begreep dat deze echt wel heel betrouwbaar zijn zolang je ze niet open maakt.