Zou kunnen hoor, ik had een keer in 2015 een twijfelachtige Predictor, toen kreeg ik dat er horen. Dus dat is idd al even geleden
Zou je nu je eisprong kunnen hebben en dat je test op LH reageert? Op de predictor zie ik hem ook wel.
Ik zie hem alleen op de bovenste. Ik duim dat dit iets positiefs betekent! Even doortesten dus nog Ps, als gisteren (roze) de innesteling was ben je eigenlijk nog iets vroeg. Veelal zie je dan 2-3 dagen daarna iets op de test... maar hey... alles is mogelijk
Dat zou idd ook kunnen, ik heb namelijk echt geen idee wat mijn lijf allemaal aan het doen is. Ik ben wel “gewend” dat testen bij mij aanslaan op verhoogd lh, maar in de 2e week nadat ik gestart ben met de voedingssupplementen heb ik 5 dagen ovutesten gedaan en die waren na lange tijd eindelijk negatief. Straks of anders morgen even opnieuw testen....
Het is idd heel kort op elkaar.... zo begon mijn predictor ook op 9dpo bij mijn dochtertje, dus ik ben wel heel benieuwd of dat roze dan echt een innesteling was!! Vandaag nog even de predictor goed bekeken en het lijntje lijkt toch echt wel roze, dus echt even spannend!
Misschien vandaag nog en anders sowieso morgen! (Al denk ik dat ik me niet kan inhouden vandaag hoor )
Ja reuze spannend! Zou wat zijn om zwanger te zijn zonder hulp van de mmm en we waren niet eens echt bewust ermee bezig Jij trouwens nog proficiat met je zwangerschap!
Soms kan het hè. De wonderen zijn de wereld nog niet uit Ja dank je wel! Hopelijk blijft het goed gaan!
Haha nog wel ff geduld hebben niks meer in huis en de kleine heeft pas net haar eerste fles op dus zal pas ergens in de middag gaan worden
Manlief is onderweg voor een nieuwe predictor plasje staat al klaar...... Ben benieuwd! Als de streep weer hetzelfde als gister is dan zal het dus idd de voorgedrukte lijn zijn geweest die zichtbaar is geworden paar minuten geduld nog ...
Volgens mij heb ik oploop?? foto’s binnen 2 minuten gemaakt! Bekijk bijlage 700517 Bekijk bijlage 700518