Ik had geen straije tot de laatste drie weken! Ik was zo trots! Maar toen kwamen ze... Gelukkig niet zoveel maar ze zitten er wel. Nu ben ik ruim een jaar verder en zijn ze wel lichter van kleur geworden mar nog steeds zichtbaar helaas.
Geen goede creme te krijgen. Striae krijg je of je krijgt het niet. daar kun je met smeren niets aan veranderen. Wel vond ik het fijn om te smeren, want de sriae jeukte bij mij enorm en smeren verzacht dat een beetje.
smeren helpt indd. niet helaas! vorige zwangerschap helemaal streeploos gebleven en nu een heel landschap
smeer het allemaal wel goed in maar weet dat het niet echt helpt. Je krijgt ze nou eenmaal wel of niet helaas is er geen middel voor die ze voorkomt
tja, afwachten... ikzelf ga in elk geval geen geld verspillen aan dure cremes. wat ik al wekenlang doe is gewoon met bodylotion de huid op mn buik masseren, sochtends en savonds, en dan niet zomaar insmeren, maar de huid ook oppakken. geen idee of het helpt, het voelt in elk geval lekker, de spanning is eraf. en verder elke avond een gebedje. jammer dan hoor, als ik straks ook de wereldkaart erop heb staan Heb nog geen enkel streepje, maar er wordt ook wel gezegd dat ze er zelfs bij de bevalling nog in kunnen schieten.