Hallo, Ik ben zwanger Hihi maar dat wou ik niet alleen maar vertellen natuurlijk, ik heb een vraag. Bij mijn eerste echo zei de gyn dat ik 7 week 5 dagen was, zelf dacht ik iets meer dan 8 week. Nu had ik vandaag weer een echo en kwam hij op 8 week en 2 dagen. Terwijl ik nu 9 week 1 dag zou moeten zijn ( na zijn laatste berekening) Hmmm... Hij zegt dat het normaal is, en ik heb geloof ik wel eerder gehoord dat de datums in het begin verschillen maar toch maak ik me wat zorgen. Het hartje klopte tijdens de laatste 2 echo`s mooi. En het vruchtje zit nu op bijna 2 cm dus groeit goed. Hebben jullie dit ook meegemaakt? De gyn. zei dat hij vanaf 10 week echt een juiste datum kon schatten. Dus 7 mei krijg ik weer een echo. Groetjes
Mijn gyn hield meestal dezelfde datum aan. Ik zou me niet al te veel zorgen maken. M'n dochter liep in het begin ook een week achter volgens de uitgerekende datum. Bij de geboorte was ze dan ook maar een kleine meid (46cm 2kg510)
Is heel normaal in het begin. Bij mijn vk hebben ze gewoon mijn datum aangehouden omdat mn menstruatie stbiel was en het maar eenpaar daagjes scheelde. Dus dat is niks omje druk om te maken, als het niet goed was had je vk of gyn het echt wel gezegd! Succes!
Had dat in het begin net niet, toen kwamen we altijd zowat mooi dezelfde datum uit. Maar de laatste paar maanden loopt hij een beetje achter (allez, eigenlijk gewoon een kleintje, maarja zijn wij ook, is dus niet gek) . Maar kan absoluut geen kwaad hoor, ten eerste kan zo'n echo-apparaat niet 100% juist zijn (ligging baby bijv) en anderzijds kunnen er "afwijkingen" van zo'n 2 weken zijn en dat is volkomen normaal. Maar je er vooral geen zorgen over en na een tijdje zal je je wel een beeld kunnen vormen van wanneer de kleine verwacht kan/zal worden.
mijn menstruatie gaf aan 19 oktober en de echo 30 oktober. Bij mijn eerste was dit ook zo. Die gaf aan volgens menstruatie 17 augustus en volgens echo 26 augustus. En ze is mooi op 16 augustus geboren! dus ik hoop dat deze ook rond de 19e komt
Als het verschil minder is dan 7 dagen houden ze gewoon de dag aan van je laatste mentruatie, na 12 weken wordt er ook niets meer aan verandert
hoi hoi, Ik was van mijn eerste 21 mei uitgerekend en bij een tussentijdse echo bij 20 weken was dit ineens 17 mei...uiteindelijk is hij geboren op 1 mei met een geboorte gewicht van 3240gr en 48 cm...dus normaal...maar wel te vroeg 3 weken volgens de brekeningen van de verloskundige...als die optijd was gekomen denk ik dat het wel eens een 9 ponder had kunnen worden hihi... ..dus zeg het maar... Groetjes San