Tuur clearblue zwangerschap geeft aan niet zwanger ik haalde hem eruit en zie heel ver een heel licht blauw streepje of toch nief?
Ik zie m wel, maar heb altijd begrepen dat je daar echt niet naar "mag" kijken en t niks zegt. Misschien weet iemand anders meer!
Helaas geeft deze bij niet zwanger ook streepjes en zelf nog duidelijker dan deze. Daarom heeft uit elkaar halen geen zin.
zie bijsluiter: strepen zeggen niets. daarnaast, spaar je geld en koop een goedkope bij de kruidvat, 2 voor 5 bijv zijn gevoeliger
Oke dan weet ik dat bedankt voor jullie reactie dan wacht ik af wanneer ik ongesteld wordt waarschijnlijk morgen
als een digitale aangeeft dat je niet zwanger bent, dan moet je hier gewoon vanuit gaan, en als je streepjes wilt kijken dan koop je een streepjes test, nu moet ik eerlijk bekennen dat ik uberhaubt niet snap dat mensen de digitale gaan slopen als er niet zwanger staat duidelijker als dat kun je het niet krijgen ook niet met streepjes turen dus er kunnen 2 scenario's zijn 1) je bent niet zwanger 2) je hebt te vroeg getest en te weinig hcg voor een digitale om positief uit te slaan