Ik vind het zo rot en zielig, vooral snachts, die krampjes! Heel hard huilen met een krampachtig en piepend geluid. Wiegen, knuffelen, fietsen, masseren.. Maar het werkt niet. Morgen komt hier Cinababy binnen. Bij wie werkte dit? Sliep de baby beter/langer zonder kramp/pijn?
Werkte hier voor geen meter, net als infacol. Voelde voor mij ook niet goed om al medicijnen te geven zo jong. Maarja, als het geholpen had, had ik daar misschien anders over gedacht.
Op dr zij aan de borst valt ze zo in slaap.. Voor lange tijd.. Maar in t wiegje op haar rug is ze gelijk(!) wakker en begint ineen te trekken van de krampjes.. Maar op dr zij in de wieg mag ook weer niet. Liever ook geen middeltjes.... Maar standaard bij mama slapen wordt hem ook niet..
Hier bij krampjes toch echt gewoon lekker bij me.. Niets hielp verder dus dan gewoon bij me liggen in die eerste weken hoor. Sliep ik wel wat slechter, maar had dat liever als een krijsend kindje van de pijn. Je zou evt ook nog handdoekjes op kunnen rollen en er eentje in haar rug en eentje in haar zij kunnen leggen of kunnen kijken voor een zijligkussen.
Cinababy werkte prima! Beter dan infacol, daar kreeg zoontje juist meer krampjes van en het werkt verstoppend..
Nu inderdaad aan het kijken voor een zijligkussen. Hopelijk werkt dat! En het mooie is, overdag wil ze wel op dr rugje slapen....
Ja was hier ook bij de middelste en jongste zo hihi. Dan denk je echt 'aargh' af en toe. Maar hoop dat de krampjes snel wat handelbaarder zijn voor jullie! Is zo zielig bij die kleintjes..
Hier konden ze alleen maar slapen als ze op hun zij lagen. Jammer dan voor die rugligging, wat niet werkt werkt niet. Mijn ervaring is dat al die middeltjes niet werken. Wat beter werkt tegen buikpijn is om ze om de zij te leggen met een warm (niet heet!) pittenzakje. En nog even aan de laatste borst aanleggen voor verse vette druppels melk.
Hier niet geprobeerd, maar infacol werkte bij onze dames juist heel goed. Van de een op de andere dag geen hard gekrijs meer van de krampjes. Maar ik zou ook gewoon een handdoekrol maken en haar lekker op de zij laten liggen. Onze dames hebben de eerste 4-5 weken op hun zij gelegen (weliswaar in het ziekenhuis aan de bewaking, maar toch, ze bleven gewoon liggen)
Die krampjes horen er helaas gewoon bij de eerste paar maanden. Als het helpt als ze anders liggen of bij je liggen dan zou ik daar eerder voor kiezen dan allemaal middeltjes aan je baby geven. Je baby is echt nog heel klein.. hier kon mijn kindje toen het 2 a 3 weken was pas los van mij slapen. Overgens nooit op de rug.
Hier ook last van krampjes cinababy hielp niet inflacol beter t is minder geworden. Maar t is voor ieder kindje anders denk ik.
http://www.cosibag.nl/QUOTE=dirksmama;15041665]Hier konden ze alleen maar slapen als ze op hun zij lagen. Jammer dan voor die rugligging, wat niet werkt werkt niet. Mijn ervaring is dat al die middeltjes niet werken. Wat beter werkt tegen buikpijn is om ze om de zij te leggen met een warm (niet heet!) pittenzakje. En nog even aan de laatste borst aanleggen voor verse vette druppels melk.[/QUOTE] Hier veel baat bij de Cosibag speciaal voor baby's. Via www.geboortewinkel.nl besteld. Cosibag
Hier sowieso vanaf het begin in zijligging geslapen (om en om)... Vindt die rugligging zo onnatuurlijk en over de voorkeurshoudingen/ afplattingen nog maar te zwijgen! (maar daar gaat dit topic niet over ) Cinababy werkte hier voor geen meter en Infacol wel beter, maar dan meer in de zin dat ze de lucht dan sneller kwijt was omdat het ip kleine luchtbelletjes 1 grote wordt. Maar helemaal weg krijg je het toch niet... Het heeft gewoon tijd nodig! Lekker troosten en bij je laten liggen...
Hier veel baat bij de Cosibag speciaal voor baby's. Via www.geboortewinkel.nl besteld. Cosibag[/QUOTE] Ik weet niet...ben niet zo kapot van zakenom baby's in te stoppen, ben meer van het licamelijk contacten huid-op-huid...
Je stopt de baby er niet in!! Het is een pittenzak met lavendelgeur en die doe je in een zachte hoes van een soort fleece. Je kan die op het buikje leggen of de baby op het buikje over de pittenzak en dan deden wij een opgevouwen deken onder haar hoofdje. Alleen onder toezicht van ons nooit alleen in bed.
Bij beide kinderen heeft Cinababy niet geholpen. Bij mijn oudste werkte infacol goed, maar bij de jongste hielp ook dat niet. Wij zijn toen ABC Dophilus gaan gebruiken en dat heeft echt super geholpen. Het duurt wel een dag of twee voordat het echt over is, maar bij onze zoon is het daarna niet meer voorgekomen.
Sorry verkeerd gelezen onder de link. Da's dus gewoon een duurdere versie van mijn pittenzak van de Action van 2 euro!