Jullie jaarwisseling plannen

Discussie in 'De lounge' gestart door ButterflyNova, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Het had zo mooi kunnen zijn, jaarwisseling 2014/2015 had voor ons de eerste jaarwisseling moeten worden met z'n 3en. Helaas mag het niet zo zijn. Nu zit ik met de vraag, wat gaan we doen?
    Voorgaande jaren werden we telkens uitgenodigd bij vrienden (met kinderen). Samen eten, spelletje doen en vervolgens aftellen naar middernacht. Ik moet eerlijk zeggen, dit jaar zie ik dat niet zo zitten.. Heb zin in wat meer uitdaging en minder 'burgerlijk' ;)

Daarom de vraag, als je er überhaupt al over na gedacht heb, wat zijn jullie jaarwisseling plannen?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij gaan naar vrienden. Normaal altijd bij mn schoonouders maar ik wil nu eens wat anders.

Niks spanners dus maar lekker burgerlijk. Kan je dus niet helpen:p

3. p1982

p1982 Niet meer actief

Gewoon thuis met de meiden die erg bang zijn voor vuurwerk en me ouders komen bij ons

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij fonduen met de kindjes, kindjes in bed, wij nog wat film kijken en dan ook bed in. Denk niet dat we middernacht halen. Vorig jaar ook niet. Zoonlief wel wakker gemaakt toen we vuurwerk hoorden, daarna terug slapen.
    Tja, zoonlief is omstreeks 6.30u wakker, dan ben ik blij als ik op tijd in mijn bed lig ;)

Oudjaar doet ons ook niet veel, geen behoefte meer om het te gaan vieren. Kerst is veel belangrijker voor ons.

5. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Normaal was het altijd een groot feest bij vrienden thuis en daarna op stap, of naar mijn ouders en daarna alsnog op stap. En dan behoorlijk dronken het nieuwe jaar in.. :p Dit jaar vraag ik mij af of ik 12 uur überhaupt haal, maar we zullen zien!

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier waarschijnlijk gewoon thuis, misschien dat er vrienden komen met hun zoontje maar wat weten we nog niet..

7. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij gaan misschien wel een midweek weg met het gezin, voor jullie ook een idee?

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Eten bij schoonzus (man en kids) en schoonouders. Tot max. 20.30 uur ;). Dan naar huis, dochterlief naar bed, en wij heerlijk met z'n tweetjes op de bank tot middernacht. En dan snel naar bed, want het is weer vroeg dag 's ochtends...

Heb zelf ook meer met kerst dan oud & nieuw. Maar heb er wel zin in :).

Ik hoop dat jullie kinderwens in 2015 in vervulling mag gaan!!

9. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    #9 MZS, 3 nov 2014
    Laatst bewerkt: 3 nov 2014
    ik hoop dat jullie wens snel vervuld mag worden

lekker thuis met zijn 3tjes voor de tv met wat lekkers en zoontje gewoon eigen ritme aanhouden
    denk wel dat ie gewoon doorslaapt tijdens het vuurwerk buiten

10. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Dikke knuffel meis, het is je zo gegunt!

Wij zijn heel burgelijk wat dat betreft:D: wij eten al jaren mosselen en doen spelletjes, met schoonouders.
    Lekkere hapjes erbij en de meiden liggen boven te pitten in hun eigen bedje.
    Om 00.00 uur drinken we champagne en kijken we naar het vuurwerk, olliebollen erbij en lekker relaxen.
    Ben nooit van het feesten geweest met oud en nieuw, blijf ook het liefst binnen want ik schijt hem voor vuurwerk:p.

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    hier ook niks spannends. heb drie kleine kinderen die gewoon op tijd gaan slapen en het zal de eerste keer niet zijn dat ze ook overal doorheen slapen :)geloof dat de oudste vorig jaar even heeft gekeken.
    mijn moeder moet werken tot 10 uur en daarna komt ze naar ons. mijn vader wel al iets eerder denk ik.
    zeg er wel bij... geef niet veel om oud en nieuw. sowieso niet om al die feestdagen.

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik denk bij mijn sm..

Er wonen daar wat vrienden (met kids) in de buurt dus daar zullen we om 24 uur even naar toe lopen misschien maar verder niks spannends.

vorig jaar heb ik 24u niet eens gered ;) saaiii haha

13. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Ik zou het denk ik nog wel eens in New York willen vieren :)

14. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Mijn ouders, mijn schoonouders en 1 van mijn zussen met haar vriend en zijn kinderen komen bij ons. Dan zullen we waarschijnlijk gaan gourmetten en samen aftellen tot middernacht.

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ging altijd stappen, nu ziet mijn leven er anders uit.
    Vorig jaar bleef ik thuis omdat zoon 7 maanden was, dit jaar gaan we naar vrienden en leggen we hem daar op bed.

16. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Nog niet echt over nagedacht.. Dochter is dit jaar voor het eerst bij haar vader met oud & nieuw, dus ik kan iets spannends en niet burgerlijks gaan doen :D Nog even over nadenken dus!

17. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.199
    23.283
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wij blijven deze keer gewoon eens lekker thuis met zn tweetjes. Als je echt eens wat anders wilt: ik ben weleens met Oud en Nieuw in Londen geweest. Was erg leuk!

18. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Zit al te kijken, zou alleen niet zo goed weten waar naar toe ;)
    Liefst zou ik naar een gezellig feestje gaan, liefst ook met wat vrienden. Het lastige is alleen dat zij natuurlijk niet met de kinderen op sleeptouw gaan of achterlaten en wij zo'n beetje nog de enige zijn zonder kinderen.

Wat lief, dankje! We blijven hoop houden. Zou mooi zijn als dit onze laatste jaarwisseling is zonder kinderen. Misschien is daarom die feest behoefte ook zo groot..

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dat zou ik ook zo graag willen, heb al gekeken voor tickets maar uiteraard erg prijzig rondom die tijd! :cool:

20. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Klinkt ook leuk :D

Deel Deze Pagina