De ladies van '12/ '13

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Gitster, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zo dames van dec '12/ jan '13, onze eigenste topic!
    Let there be a lot of love, hugs and kisses van onze mini's en een hoop geklets van ons zelf :p

2. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hihi, goed bezig Gitster! Ik ga hier iig gezellig meekletsen straks, als de kleine er eindelijk eens is hahahahaha... Ik ga nog even op wachtbank zitten in ander topic :D

3. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Me2:D

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Laat maar komen!!!:D

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Rustig hier!!
    Dus ff upje..hopelijk komen die andere baby's ook vlug;)

6. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja misschien was ik te vroeg met aanmaken!

7. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Jaaaa ik heb t topic gevonden en gelijk abbo genomen..!

Bezig met nachtvoeding van ons manneke!
    Hoe gaat het met jullie??

Hier gaat t geweldig! Mannetje slaapt en drinkt goed.
    Morgen is de laatste dag dat de kraam komt, ik ga haar wel missen zeg! Ze doet zo veel hier. Ben benieuwd hoe ik het huishouden enzo erbij gedaan krijg zoals zij dat deed haha!

Ik ga nog even verder met voeden!

Liefs X

Ps. Nog eventjes een foto van mn baby-mannetje spammen <3

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,2 KB
      Weergaven:
      4
  8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Wat een lekker mannetje Kiewie! Hopelijk kunnen wij ook snel foto's van onze kleintjes spammen hahaha!

Fijn om te horen dat alles zo goed gaat. Logisch dat je de kraam gaat missen, maar zal allemaal wel loslopen ;)! Geniet nog maar even van je kraam vandaag!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohhh wat ligt hij vredig en voldaan!!:D
    Ik sta in de startblokken om naar de vk te gaan dus hopelijk mag ik vanaf morgen ook hier mee kletsen?!?!?!? Hihihi

Doei dames!!

10. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Wat en mooi mannetje kiewie! En fijn te horen dat het zo goed gaat..
    Bij mij komt mij moeder kramen (ook wel kraamhulp hoor) vind ik wel fijn, zo vertrouwd.... Pff heb echt het gevoel dat ik nog zoooveel moet doen voor de kleine man komt:)

11. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mooi mannetje Kiewie :) Ik moet nog 5 maand wachten voor onze kleine prins(es) er is.. Geniet nog maar fijn van je kraam vandaag :)

12. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Dank jullie wel! Het is nu ook een heel tevrede mannetje! Maar de eerste paar nachten waren niet zo fijn.. Hij was erg misselijk van t vruchtwater en de melkproductie kwam pas laat op gang.. Daardoor had hij steeds honger en een sterke zuigbehoefte. We hebben hem bijvoeding moeten geven en we hebben hem een speentje gegeven.. De uitvinding!

Ik hoop ook dat jullie er snel over mee kunnen praten! Is zoooo leuk! (Mn mannetje drinkt nu aan de borst en is weer aan het glimlachen <3 hihi)

Hoe was t bij de vk melanie? Ben je gestript geworden?

Dat had ik tot 40 weken ook m0es ;) daarna werd t een stuk minder. Moet je nog veel doen?

Ik ben nu aan t wachten (tijdens t voeden) tot vriendlief thuis komt. Hij is boodschappen halen. Dan kan ik dadelijk gaan koken.

Hopelijk worden jullie kleintjes vannacht geboren!

Heeft er trouwens nog iemand iets van Sinem gehoord?

X

13. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zag Sinem wel weer rondspoken op een ander topic...Jammer dat ze niks meer heeft laten weten maar ze zal ook wel andere dingen aan d'r hoofd hebben

Kiewie wat een super-duper schattige foto!

14. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ja idd wel jammer, maar zo lang alles maar goed is met haar, haar viend/man en de kleine!

Dank je wel meid! Nog even dan kun je ook foto's van je kereltje spammen :D

15. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haai meiden, ik heb t ook gevonden! Hier gaat het op t moment iets minder. Ik had behoorlijk last van kloven en Koen huilt heel veel. Het gaat de hele nacht door en ik ben helemaal stuk. Gisteren dus de lactatiekundige laten komen. Conclusie: te kort tongriempje, wat zowel het kloofje als het huilen veroorzaakt kan hebben. Hij kan moeilijk effectief de borst leegdrinken door dat strakke riempje. Dus vandaag meteen laten doorknippen bij de verloskundige. En nu maar hopen dat het beter gaat! Heb net ruim twee uur kunnen slapen :) Kijken wat de nacht nu verder brengt :)

16. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Haa evaaatje gezellig welkom!!
    Wat zielig voor jullie kleine man! Ik kan me helemaal voorstellen dat je helemaal op bent. Hopelijk gaat het nu al een heel stuk beter en is het kloofje snel weg. Lijkt me echt pijnlijk.
    Onze kleine man valt steeds in slaap tijdens het voeden en doet er dus erg lang over om zich 'vol' te eten. Ik voedt nu 5 min aan de ene kant (waar hij de vorige voeding t laatst heeft gedronken) en dan de andere kant tot die leeg is. Moet eerlijk zeggen dat ik t verschil van vol en leg niet echt merk.. Jij wel?

Ik ga me weer even op de voeding richten.
    Slaap lekker alvast :)

Liefs X

17. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Kiewie! Nee, dat merk ik idd ook niet zo. Ik merk nu wel dat ik weer wat stuwing heb nu ik ben gaan blokvoeden. Dat is drie uur lang achter elkaar voeden uit dezelfde borst op verzoek. Ook op advies vd lact. kundige. Vannacht gaat het ineens heel goed. Ik gaf voeding om 21.00, 24.00 en nu wil hij net weer. Hoop echt dat we op deze voet verder kunnen! Heb m nu ook weggelegd op de buik. Volgens mij vindt hij dat erg lekker. Op de rug vind ik zo tegennatuurlijk voor die kleintjes... Ik heb trouwens 1 borst waar hij veel beter van drinkt. Heb jij dat ook? Nou, ik ga zo weer voeden!

18. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    He meid!
    Oh blokvoeden? Nee nooit van gehoord :) misschien zijn we nog te onervaren en weten we nog niet goed wat we moeten voelen? Soms voel ik wel dat mn borsten wat vol lopen, heel vreemd.
    Wat fijn dat het vannacht zo goed ging! Vanaf nu zal t ook beter gaan! ! Heeft hij geen pijn aan zijn tongriempje?

Nee Levi drinkt aan allebei de kanten hetzelfde. Maar als hij op het laatst in slaap is gevallen (doet hij altijd) en ik leg hem dan in zijn bedje, dan wordt hij altijd wakker. Als ik hem dan weer oppak en hem nog 2 minutjes aan leg, dan valt hij weer in slaap en kan ik hem zonder problemen weer weg leggen. Best apart :)

Gisteravond was mn vriend pas om kwart voor 1 thuis van zijn werk.. En hij was die ochtend al om 5 uur op :( echt stom!

Ik durf hem niet op de buik te leggen.. In t begin wel op zijn zij, omdat hij misselijk is en nu gewoon op zijn rug. Als jij merkt dat hij dat fijner cind, zou ik dat zeker doen!

Slaapt hij bij jullie op de kamer?

19. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Nee kiewie, geloof het niet.. Kleertjes gewassen, bedje klaar, tas klaar voor Zkh, huisje schoon... Maar gewoon..... Dat gevoel.... Pfff

20. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, volgens mij zijn we nu op de goede weg. Koen is weer aangekomen na veel afgevallen te zijn. Op t randje gestaan van stoppen met borstvoeding, maar het lijkt nu goed te gaan. Vannacht kwam hij ongeveer om de drie uur en ging daarna verzadigd weer slapen. Vanmorgen lag hij heerlijk ontspannen om zich heen te kijken. Denk echt dat hij de voeding veel beter binnenkrijgt zonder zn strakke riempje :) Dit weekend nog met mijn vriend samen en vanaf maandag moet ik het alleen doen met de twee kleintjes. Ben benieuwd en zie er best tegenop...

Deel Deze Pagina